View Full Version : Perdėjau žematonį iš kupe į sedana. Garsas pablogejo. Ka daryti?
_jusc_
2005-11-22, 08:51 PM
:smt017
beda : turiu suba 50 l deže su faziku, prieš tai bumbsejo (nuo zodzio bumba) kupe, db ikisau i sedana ir.... nieko...
žodžiu ziauriai veluoja, girdisi kazkoks balaganas bagazinej o salone praktiškai nieko... apsukau ji (garsiakalbiu i sedyne), atidarau slidziu anga, gal truputi geriau, bet vistiek ne tas kaip buvo...
gal turit kokiu minciu nekeičiant subo ar dežes....? :)
Stereo
2005-11-23, 01:00 PM
kadangi coupe masinoje bagazine yra ne taip "uzsandarinta" tai garsas daug lengviau pasiekia klausytoja , o sedane jau palange storesne ir dazniausiai uz galines sedynes eina metaline pertvara per kuria bosas sunkiau prasiskverbia. nemanau kad labai jau cia kazka progalvosi nekeisdamas dezes. iseitis butu isvesti fazika per palange tiesiai i salona.
furious
2005-11-23, 04:56 PM
iseitis būtų išvesti faziką per palangė tiesiai i saloną.
negalima vented dezes faziko kisti i salona.
niu nieko nekeiciant nelabai kas bus!o tavo atveju nekeiciant subo ir boso siulau keist masina :) arbe suba ant galines sedynes isimest
negalima vented dežes faziko kisti i saloną.
Ir kam klaidinti žmogų? kas sakė, kad negalima? (pas mane groja ir groja gražiai)
kiek aš žinau negalima tik tam tikrais atvejais... o fazikinė dėžė gali atgroti žemesnį dažn,į nei tas pats dinamikas uždaroje dėžėje, tiesa, kadangi fazikas groja žemesnį dažnį, bet pats nėra garso šaltinis tai jis truputi vėluoja.
jei neklystu išvedus faziką į palangę salone bus žemo dažnio, tačiau jis truputi vėluos, o aukįtesni subo dažniai gros normaliai, tačiau jie bus prislopinti. Taigi teisingai suderinus dėžę tiems dažniams kurie yra slopinami automobilio bagažinės pertvarų manau galima išgauti gera žemą dažnį ir su faziku palangėje.
Laukiu žinančių komentaro.
_jusc_
2005-11-23, 11:03 PM
jei neklystu išvedus faziką į palangę salone bus žemo dažnio, tačiau jis truputi vėluos, o aukįtesni subo dažniai gros normaliai, tačiau jie bus prislopinti. Taigi teisingai suderinus dėžę tiems dažniams kurie yra slopinami automobilio bagažinės pertvarų manau galima išgauti gera žemą dažnį ir su faziku palangėje.
Laukiu žinančių komentaro.
o kaip galima suderinti deze...? O:) cia tu faziko isvedima turi omeny...?
o kaip pas kitus...? turbut uzdara deze padetu (ir kogero bu tu pigiau pardaut savaja, ir pasidaryt uzdara negu fazikine i salona vest)
ar ne...? :)
o kaip galima suderinti deže...? O:) cia tu faziko isvedima turi omeny...?...
dezes derinimas turiu omenyje dazniu pasiskirstymo derinimas keiciant dezes turi ir faziko matmenis. pvz jei uzdaroje dezeje pertvara tarp bagazines ir salono slopina dazniu juosta nuo 40-60hz tai suderini, kad toje vietoje butu amplitudes isaugimas.
Garis
2005-11-24, 09:24 AM
O neuzhtenka papraschiausiai padaryti skyle i salona? Kazhkaip sudetingai chia mastot.
Artūras-M
2005-11-24, 09:25 AM
Neužtenka
O neužtenka papraschiausiai padaryti skyle i saloną? Kažkaip sudėtingai chia mastot.
na galima paskaiciuoti jei bus uzdara deze bagazineje ir padarai skyle i salona, tada gaunasi 4th bandpass, o ta skyle fazikas(ilgis nykstamai mazas, o plota pamatuoti galiam). Taigi betkokia skyle gali tik sugadinti reikala,, o ir su 4th bandpasso (bagazines turiu) galima gauti labai negrazia amplitudes kreive.... (pvz. dazniausiai su kalnai). taigi skyle bagazineje gali tik dar labiau sugadinti reikala :) aisku tam tikrais atvejais gali ir labai pagelbeti.
GieDriuX
2005-11-25, 12:18 AM
o pvz as jei deciau i savo sedana 6 eiles bandpassa. tai kuri porta man reiktu vest i palange? ar abudu?
Artūras-M
2005-11-25, 12:23 AM
Taip abu. Tik šiaip patariu nesvaigti su 6 eile. Be patirties, be matavimų gero nepadarysi.
o pvz as jei deciau i savo sedana 6 eiles bandpassa. tai kuri porta man reiktų vest i palangė? ar abudu?
vistiek manes nesupratai - aiskinu:
1) bandpaso daryti nereikia
2) padarius vented deze, o fazika isvedus i salona gaunasi numanomas bandpasas, kurio uzdara kamera yra bagazine. Del sitos priezasties dazniausiai ir nepatariama vesti vented dezes faziko i salona, taciau tai negalioja jei dinamiko dezes parametrai atitinka dezes ir bagazines turi, tada galima gauti labai gera garsas.
6th eiles bandpaso reiketu vesti abu fazikus i salona, nes kitaip neturetu prasmes. Jei isvestum viena gautusi amplitudines kreives netolygumai, aisku visada gali buti, kad isvedus viena gros geriau nei du :D
Garis
2005-11-25, 09:30 AM
Ash nesakau deti fazika i palange, tiosiog padaryti skyle palangeje, jos rezonancinis dazhnis bus labai didelis, todel ytakos dazhnuminei charakteristikai neduos jokios.
Ash nesakau dėti faziką i palangė, tiosiog padaryti skyle palangėje, jos rezonancinis dažnis bus labai didelis, todel ytakos dažnuminei charakteristikai neduos jokios.
tokiu atveju skyle tures buti labai didele o itaka vistiek bus nes skyle siaip ar taip fazikas. pabandyk pamodeliuoti su kokiu jbl speakershop.
GieDriuX
2005-11-25, 11:13 AM
na jau pradeda svieset O:) tai reikia uzsikurt speakershopa, rinktis 4 eiles bandpasa, ir skaiciuotis visai kita fazika, nes tas kur dabar dezej tai visiskai nebetiks?? teisingai?? :ploju:
Aiwaras
2005-11-25, 11:22 AM
Bet įdėjus didelį daigtą į bagažinę pakeisim jos tūrį ir fazikas jau nebetiks. Nes virtuaslios bandbass dėžės uždaros kameros tūris pasikeis. Nepatikima atrodo, o dar ar eis apskritai suderinti kai bagažinės turis keli šimtai litrų?
GieDriuX
2005-11-25, 11:26 AM
na tarkim skaiciuokim tam variantui kai bagazine tuscia. vistiek ir dabar su vented deze kai vaziuoju, prisikraunu daiktu, ir atsiranda stiprus zemo stygius :smt017
Aiwaras
2005-11-25, 11:31 AM
Man atrodo neik tu į kraštutinumus. Jei yra slidžių anga tai garsekalbio membraną dėk prie jos ir vesk faziką į saloną, arba daryk normalu bandpass su kamerom kaip priklauso iš plokštės.
Bet įdėjus didelį daigtą į bagažinę pakeisim jos tūrį ir fazikąs jau nebetiks. Nes virtuaslios bandbass dėžės uždaros kameros tūris pasikeis. Nepatikima atrodo, o dar ar eis apskritai suderinti kai bagažinės turis keli šimtai litrų?
suderinti tokiom salygom tik teoriska galimybe..
yra kita galimybe garsiakalbi atsukti i sedyne, nuo sedynes palikus tam tikra atsuma, ir pabandyti kaip galima sandariau izoliuoti ta turi kuris susidare tarp sedynes ir dezes nuo likusios bagazines turio, tokiu atveju turesi nekintama turi pries dinamika ir bus lengviau suderinti deze parenkant atitinkamo dydzio fazika...
lengviausiais budas dinamika montuoti i palange o deze pritaisyti is apacios :)
jus cia viska keiciat,dezes,ju turius,o zmogelis klause ,kaip butu galima viska pagerint nekeiciant dezes ir subo :-D
jus cia viska keičiat,dežes,ju turius,o zmogelis klause ,kaip būtų galima viska pagerint nekeičiant dežes ir subo :-D
pasideti deze ant galines sedynes :)
_jusc_
2005-11-28, 09:26 AM
suderinti tokiom salygom tik teoriska galimybe..
yra kita galimybe garsiakalbi atsukti i sedyne, nuo sedynes palikus tam tikra atsuma, ir pabandyti kaip galima sandariau izoliuoti ta turi kuris susidare tarp sedynes ir dežes nuo likusios bagažinės turio, tokiu atveju turėsi nekintama turi prieš dinamika ir bus lengviau suderinti deže parenkant atitinkamo dydzio portą...
lengviausiais budas dinamika montuoti i palangė o deže pritaisyti is apacios :)
is visu atsakymu aisku tik tiek, kad nieko neaisku... :)
pabandysiu apibendrint ar gerai supratau :)
nieko nekeiciant imanoma kazka pagerint jei :
a ) atsuksiu deze garsiaklabiu i sedine ir pastatysiu deze kazkokiu atstumu (o kaip ji suskaiciuot?) nuo sedynes ir viska kas nuo dezes iki sedynes uzsandarinsiu.
b) viska palikt kaip yra ir padaryt skyle palangej bet ir tai neiasku ar kas pageres
(geraj supratau?)
o pvz jei pasidaryt uzdara deze ir ja pristumt prie slidziu angos...? kaip toks variantas atrodytu...? :)
aciu
b) varianta mesk iskart isbandyta ne 1 karta absoliuciai jokios naudos.Tik sugadinta palange. :smt018
a variantas jei deze ne fazikine neturi prasmes. Beje nebutina sandarinti ir nebutina sukti i sedyne, nebent pas tave slidziu anga susisiekia su salonu.
a) jeigu slidziu anga susisiekia su salonu tada atsuki dinamika i sedyne ir pristumi prie slidziu angos(palik kokius 3-5 cm), o palangeje isvesk fazika.
b) jei slidziu anga nesusisiekia su salonu(paprasciausias porankis) tada nusuki deze i gala ir fazika isvedi i palange..
c) atsinesi deze i salona ir su dirzais prisegi ant sedynes.
furious
2005-11-28, 11:58 AM
negalima vented dežes faziko kisti i saloną.
Ir kam klaidinti žmogų? kas sakė, kad negalima? (pas mane groja ir groja gražiai)
kiek aš žinau negalima tik tam tikrais atvejais... o fazikinė dėžė gali atgroti žemesnį dažn,į nei tas pats dinamikas uždaroje dėžėje, tiesa, kadangi portąs groja žemesnį dažnį, bet pats nėra garso šaltinis tai jis truputi vėluoja.
jei neklystu išvedus faziką į palangę salone bus žemo dažnio, tačiau jis truputi vėluos, o aukįtesni subo dažniai gros normaliai, tačiau jie bus prislopinti. Taigi teisingai suderinus dėžę tiems dažniams kurie yra slopinami automobilio bagažinės pertvarų manau galima išgauti gera žemą dažnį ir su faziku palangėje.
Laukiu žinančių komentaro.
truputi pražiopsojau šitą diskusiją... na šiaip, tamsta, pats parašėt, kad galima, o po to ir parašėt, kodel negalima... tai kam dar tie komentarai...
truputi pražiopsojau šitą diskusiją... na šiaip, tamsta, pats parašėt, kad galima, o po to ir parašėt, kodel negalima... tai kam dar tie komentarai...
Šiaip jei gerai moku skaityti pas mane parašyta, kad negalima kategoriškai teigti,kad negalima nes tai yra problematiškas dalykas ir ne visada tai būna blogai.
_jusc_
2005-11-28, 01:25 PM
a variantas jei deže ne fazikine neturi prasmes. Beje nebutina sandarinti ir nebutina sukti i sedyne, nebent pas tave slidziu anga susisiekia su salonu.
a) jeigu slidziu anga susisiekia su salonu tada atsuki dinamika i sedyne ir pristumi prie slidziu angos(palik kokius 3-5 cm), o palangėje isvesk portą.
b) jei slidziu anga nesusisiekia su salonu(paprasciausias porankis) tada nusuki deže i gala ir portą isvedi i palangė..
c) atsinesi deže i saloną ir su dirzais prisegi ant sedynes.
deze fazikine, o ir slidziu anga susisiekia su salonu, taigi ar mano a) variantas "veiks" ?
deže fazikine, o ir slidziu anga susisiekia su salonu, taigi ar mano a) variantas "veiks" ?
Manau taip, nes cia geriausias variantas po dezes laikymo ant galines sedynes :)
_jusc_
2005-11-28, 04:08 PM
Manau taip, nes cia geriausias variantas po dežes laikymo ant galines sedynes :)
Super!!! :smt023
kibsiu i darbus!!! :)
hm... o kokie sandarinimo pasiulymai...? :) skudurais gi neuzkamsysiu... :)
ar det kazkokia lenta uz subo dezes, ja tvirtint ir pan, kad butu "deze dezeje"...?
Sandarinti nereikia, as tai kaip idomu pavyzdi pateikiau :)
Artūras-M
2005-11-28, 05:24 PM
Sandarinti nereikia, as tai kaip idomu pavyzdi pateikiau :)
Esi tuo užtikrintas ? Motyvuok.
Esi tuo užtikrintas ? Motyvuok.
ką motyvuoti? kad idomus pavyzdys ar, kad nereikia sandarinti.? jei del sandarinimo - tai turėjau omenyje, kad sandarinti ta tarpa tarp sedynes ir dezes nuo likusios bagazines dalies nėra būtina, nes užsandarinus gali pasidodyti, kad ten per mazai tūrio ir garsas bus iškraipomas. Be to gerai užsandarinti yra gana sudetinga ir gana brangiai kainuos (laiko atžvilgiu) :)
be to reikia turėti omenyje, kad tas tarpas (slidziu anga) uzsandarinus tures didesnę įtaką garsui t.y. padarius gerai jausis pokytis į gerą puse, bet padarius blogai bus irgi blogiau nei neužsandarinus.
Artūras-M
2005-11-29, 12:42 PM
Na įdomu sužinoti argumentus, kodėl turėtų būti geriau, jeigu subas tik įkištas į bagažinę, nukreipiant garsiakalbį į slidžių angą ir palikus tarpus.
Na įdomu sužinoti argumentus, kodėl turėtų būti geriau, jeigu subas tik įkištas į bagažinę, nukreipiant garsiakalbį į slidžių angą ir palikus tarpus.
todel, kad jei gerai pristūmus prie slidzių angos, tarpų suminis plotas, bei oro pralaidumas, bus mažesnis nei slidziu angos. :) taigi didesnis slegio nuotekis bus per slidziu anga, be to kadangi slidziu anga yra tiesiai pries dinamika, pagrindinis oro srautas nesutikes pasipriesinimo iseis i salona.
Artūras-M
2005-11-29, 01:38 PM
Tu manai, kad slėgis, kurį sukuria garsiakalbis yra toks protingas, kad eitų ten kur tau reikia, o ne ten kur jam lengviau ? Praktiškai tu garsiakalbį apkrauni bagažinės tūriu per akustinę varžą, kurią turi plotas susisiekiantis su visu bagažinės tūriu. Ir tik esant pasipriešinimui didesniam, nei turi slidžių anga, slėgis stengiasi patekti į pastarąją. Sutinku, kai kuriais atvejais, galima gauti teigiamą rezultatą. Tačiau taip daryti nereikėtų.
Ir tik esant pasipriešinimui didesniam, nei turi slidžių anga, slėgis stengiasi patekti į pastarąją. ..
Butent todėl ir sakiau , kad dinamikas turi būti pristumtas kuo arčiau, palikus tarpą membranos vaiksciojimui.
Beje as juk sakiau, kad tai yra geriausias būdas šiuo atveju, bet neteigiau, kad tai yra idealiausias būdas visais atvejais.
Artūras-M
2005-11-29, 03:57 PM
Ash nesakau dėti portą i palangė, tiosiog padaryti skyle palangėje, jos rezonancinis dažnis bus labai didelis, todel ytakos dažnuminei charakteristikai neduos jokios.
Taip, bet žemiau rezonansinio dažnio, skylė veiks kaip filtras minimum su 12 dB oktavai statumu ;)
Artūras-M
2005-11-29, 04:08 PM
Beje as juk sakiau, kad tai yra geriausias būdas šiuo atveju, bet neteigiau, kad tai yra idealiausias būdas visais atvejais.
Trumpai kalbant, geriausias atvejis yra toks, kai spinduolis (šiuo atveju garsiakalbio difuzorius ir fazoinvertorius) yra vienalytis ir dirba apkrautas vienu patalpos tūriu. Bet koks išskaidymas yra nepageidaujamas. Jeigu skaidyti, tai galima surizikuoti į bagažinę pvz nusukti fazoinvertorių. Logika yra tokia, kad žemiausių dažnių yra sąlyginai mažai, ir kažkiek ilgėja kelias, maskuojasi triukšmai. Nors žinoma atsiranda papildomos kėbulo vibracijos. O bet koks garso slėgio patekimas į bagažinę, sedane yra nepageidaujamas. Visų pirma dėl to, kad bagažinė jau yra papildomas tūris su savais rezonansais ir ta pati bagažinė vis tiek yra kažkiek sujungta su salonu. Automatiškai dar sunkiau prognozuoti. Taigi kalbėti apie tai, kad nereikia sandarinti slidžių angos tarpų, kurie susidaro įstatai dėžę nevertėtų. Žinoma, viskas galioja kai kalbam apie kokybišką garsą. Jeigu kalbam apie tai, kaip dreba automobilio kėbulas, tai čia reikia taikyti kitokias taisykles. Turėjau paradoksalią situciją, kai atvažiavo BMW5 su dviem Infinity subais su be proto dreabančiu kėbulu, tuo tarpu žemų kiekis pačioje mašinoje sakyčiau nėra didelis.
Aiwaras
2005-11-29, 04:33 PM
Ash nesakau dėti portą i palangė, tiosiog padaryti skyle palangėje, jos rezonancinis dažnis bus labai didelis, todel ytakos dažnuminei charakteristikai neduos jokios.
Taip, bet žemiau rezonansinio dažnio, skylė veiks kaip filtras minimum su 12 dB oktavai statumu ;)
o kaip apskaičiuoti slidžiu angos rezonansinį dažnį? Apskritai įmanoma tai padaryti?
o kaip apskaičiuoti slidžiu angos rezonansinį dažnį? Apskritai įmanoma tai padaryti?
imi winisd programėlę, pasirenki 4th bandpass modeli su savo pasirinktu dinamiku, nusistatyk galine kamera pagal savo uzdara deze,i o prekinės kameros tūri nurodyk kaip bagažinės-dežes, tada kaitaliok dažnius ir žiūrėk kol portas atitiks tavo slidziu angos ilgi ir plotą. :)
Tiesa gausi ne slidziu angos rezonansinį dažnį, bet bagažinės rezonansinį dažnį ir pamatysi savo mašinos bagažinės amplitudinę charakteristiką.
_jusc_
2005-11-29, 04:58 PM
nieko nebesuprantu... :smt021 kazkokia filosofija prasidejo... :)
toks jausmas kad ce "rocket science" aptarinejat...
bet jus teskit teskit, ka nors naudingo/idomaus suzinosim... ;)
Aiwaras
2005-11-29, 06:16 PM
imi winisd programėlę, pasirenki 4th bandpass modeli su savo pasirinktu dinamiku, nusistatyk galine kamera pagal savo uždara deže,i o prekinės kameros tūri nurodyk kaip bagažinės-dežes, tada kaitaliok dažnius ir žiūrėk kol portas atitiks tavo slidziu angos ilgi ir plotą. :)
Tiesa gausi ne slidziu angos rezonansinį dažnį, bet bagažinės rezonansinį dažnį ir pamatysi savo mašinos bagažinės amplitudinę charakteristiką.
Ne ne, netinka. Čia šitoks variantas tiktų tik jei garsiakalbio dežę padėtume laisvai bagažinėje, o ne priglaustume difuzorium prie slidžių angos bei užsandarintume nuo salono. Bet net ir jei padėtume gasiakalbio dėžę laisvai bagažinėj (didesniu atstumu nuo slidžiu angos ar porto palangėje) tavo pasiulytas skaičiavimo metodas būtų netikslus, nes nuo prikrautų daigtu bagažinės turis kinta, bagažinėj yra alsavimo angos kurios veiktų kaip fazoinvertoriai ir gautūsi balaganas.
Tad visa situacija galima apibudinti kaip garsiakalbio dėžę mažam kambarį (auto salonąs) kai prieš garsiakalbį padėtas 'tunelis' slidžių anga. Toj slidžių angoj yra oro masė kuri turi savo rezonansinį dažnį kurį aš ir klausiu kaip apskaičiuoti
Aiwaras
2005-11-29, 07:08 PM
O gal slidžių anga nedaro įtakos ir nereikia jos rezonansinio dažnio skaičiuoti, nes jos plotas didesnis už garsiakalbio difuzoriaus?
O gal slidžių anga nedaro įtakos ir nereikia jos rezonansinio dažnio skaičiuoti, nes jos plotas didesnis už garsiakalbio difuzoriaus?
as tau galiu parodyti bandpasine deze, kurios porto plotas didesnis uz dinamiko plota :)
Aiwaras
2005-11-29, 07:15 PM
Bendrai jo, krūva SPL pvz. kai portas vos ne viena išimta siena. Vadinasi slidžių anga darys įtaką. Kaip nepagalvojau iš karto.
Gerai tada toliau laukiam minčių kaip įvertinti slidžių angos įtaką.
Bendrai jo, krūva SPL pvz. kai portas vos ne viena išimta siena. Vadinasi slidžių anga darys įtaką. Kaip nepagalvojau iš karto.
Gerai tada toliau laukiam minčių kaip įvertinti slidžių angos įtaką.
kai minėjau pačioja pradžioje, reikia izoliuoti bagažinės tūri tarp dėžės ir sėdynės, nuo likusios bagažinės tūrio.
tokiu atveju gausis virtualus bandpasas. O tokiu atveju gali apskaičiuoti slidžiu angos kaip faziko įtaką :).
Aiwaras
2005-11-29, 09:08 PM
Taip pat priėjom išvados, kad suderinti atitvertą turį ir slidžių angą kaip faziką bus ašarų pakalnė. Kaip apskritai tu įsivaizduoji tą atitvėrimą? Apkamšyti skudurais kaip kažkas čia siūlė? didžiausia nesamonė bandpass su skudurinėm sienom, pratęsi dėžę su plokštėm ir prisukti prie mašinos dugno bei sodynių užsandarinus hermetiku susilietimo paviršius? visviena bus blogai, nes auto skarda plona, sodyniu nugara taip pat plona, suinstaliavimas darbo pareikalaus daugiau nei padaryti normalu bandpass kaip priklauso. Apskritai šiuos variantus galima vadinti tik bandpass parodija. Visoj sitoj temoj kalbam nesamones. Bandpass padaryti iš normalaus korpuso naudojant plokštes yra sunku. Sunku suderinti fazoinvertorius. o mes čia žmogui skudurinius bandpass siūlom.
Mano pasiūlymas būtų pridėti garsiakalbio membrana prie slidžių angos ir užsandarinti nuo bagažinės tūrio. Jei dėžė su fazoinventorium tai pastarąjį taip pat išvesk į saloną. Kito varianto nekeičiant dėžės ar keičian minimaliai (perdedant garsekalbį y pasvirusią sieną) aš nematau. Lieka paminėti jog reikia panaikinti tūry tarp dežes ir sodyniu jei garsiakalbis statmenoj sienoj. Dar nepakenktu jei kaškas parašytų apie pačios slidžių angos įtaka grojimui.
End of story
:) pastebiu, kad trūksta kūribiškumo :)
1) yra galimybą ta tarpą tarp sėdynės ir dėžės paversti dar viena kamera plokštes pagalba, o turima dėžę tiesiog prisukti prie tos paruoštos kameros :) (privalumas, lengva apaskaičiuoti tūrį ir įvertinti, bei ligi tam tikrų ribų reguliuoti slidžių angos poveikį.)
2) Antras variantas padaryti aplink dinamiką iš šonų ir viršaus medines sieneles , kurios pristūmus dėžę maksimaliai priglunda prie sėdynės
3) variantas paprašyti kokio meistriuko, pirštais nerodysiu padaryti tai ką męs nusprendėme, jei tai ką čia žmonės patarinėja atrodo per sunku padaryti pačiam
4) lengviausiais variantas pagaminti naują dėžę pagal mašinos bagažinę.
BET visais šiais atvejais turimos dėžės faziką reikia išvesti į saloną.
good luck! BTW: story never ends in the middle
P.S. (būkite tolerantiški kitų nuomonėms)
_jusc_
2005-11-30, 08:45 AM
na siaip ar taip dekui uz issamia info :) :ploju:
bent jau aisku ka daryti/ko NEdaryti... ;)
turbut paprasciausia bus pasikeist masina atgal i kupe... :)
kitu atveju teks palangej skyles daryt...
:smt020
... Bandpass padaryti iš normalaus korpuso naudojant plokštes yra sunku. Sunku suderinti fazoinvertorius. o mes čia žmogui skudurinius bandpass siūlom.
Mano pasiūlymas būtų pridėti garsiakalbio membrana prie slidžių angos ir užsandarinti nuo bagažinės tūrio. Jei dėžė su fazoinventorium tai pastarąjį taip pat išvesk į saloną. Kito varianto nekeičiant dėžės ar keičian minimaliai (perdedant garsekalbį y pasvirusią sieną) aš nematau. Lieka paminėti jog reikia panaikinti tūry tarp dežes ir sodyniu jei garsiakalbis statmenoj sienoj. Dar nepakenktu jei kaškas parašytų apie pačios slidžių angos įtaka grojimui.
End of story
bej,e o pats tai ne ta patį "skudurinį" :smt017 bandpassa siūlai?:) apie kuri cia tiek daug kalbėta, beje niekas nesake (išskyrus temos autoriaus užklausimą), kad reikia sandarinti skudurais :smt019
Aiwaras
2005-11-30, 03:17 PM
Mano pasiūlymas būtų pridėti garsiakalbio membrana prie slidžių angos ir užsandarinti nuo bagažinės tūrio. Jei dėžė su fazoinventorium tai pastarąjį taip pat išvesk į saloną.
bej,e o pats tai ne ta patį "skudurinį" :smt017 bandpassa siūlai?:) apie kuri cia tiek daug kalbėta, beje niekas nesake (išskyrus temos autoriaus užklausimą), kad reikia sandarinti skudurais* :smt019
Aš nesiūlau apskritai bandpass. jei paskaitytum žemiau tai rastum jog sakau panaikinti turį tarp sėdynių ir dėžės. jis tikrai bus jei garsiakalbis statenoj sienoj.
reikia panaikinti tūry tarp dežes ir sodyniu jei garsiakalbis statmenoj sienoj..
Jei jau užsiimti su bandpass tai reik daryti naują dėžę. Žinoti kaip žemai groja priekinė akustika ir prie jos priderinti.
Galiu kitais žodžiais pasakyti ką siūliau: Pastatyti uždaro tipo ar fazoinvertorinio tipo dėžę groti pro slidžiu angą. Visiškai izoliuojant nuo bagažinės turio ir nepadarant dirbtinos kameros tarp garsiakalbio ir sėdynių.
Pasiskaityk įdėmiai ką aš rašiau ir nustok pykti ant manęs, aš nepykstu ant tavęs. baigiam piktai ginčintis ir gyvenkim draugiškai, nes reiks rakinti tema. Info pakankamai, kad užklausėjas pasidarįtų išvadas!
Artūras-M
2005-11-30, 03:23 PM
Galiu kitais žodžiais pasakyti ką siūliau: Pastatyti uždaro tipo ar fazoinvertorinio tipo dėžę groti pro slidžiu angą. Visiškai izoliuojant nuo bagažinės turio ir nepadarant dirbtinos kameros tarp garsiakalbio ir sėdynių.
Dabar parašei aiškiai ir teisingai. Iš ankstenio parašymo buvo galima suprasti kitaip, na bent jau aš taip supratau. O ginčuose gimsta aiškumas, tam ir reikalingi forumai :ploju:
Artūras-M
2005-11-30, 03:43 PM
Hmm, ot gražu, viršuj esantį rašinį rašiau mintyse „M“ , o realiai gavosi „Aivarui“ :smt017
Didelio skirtumo nėra kam parašei ir kam rašei, nes idėja ta pati, tik kai nėra ka pačiupinėti viskas skamba ne taip kaip turėtų atrodyti :) beje tūrio tarp sėdynės ir dėžės panaikinti neišeis jei dinamiko skersmuo didesnis už slidžių angos plotą. Nes pristūmus prie pat sienelės dinamiko membrana grojant lies sėdyne.
Kitas reikalas jei dinamikas įleistas ir su grotelem.
O apibendrinant- tokia pati idėja buvo nuo pat pradžių :) tik buvo svarstomi variantai kaip tai geriausiai ir su mažiausiai pastangų bei kaštų įgyvendinti.
Powered by vBulletin™ Version 4.0.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.