View Full Version : voltai.......
mariusz
2004-06-01, 08:24 PM
tai va pasistojo vienas klausimukas.......tarkim nuo akumuliatoriaus iki stiprintuvo ateina pliusas ir jis yra 12v argi ne? (elektrikas nekox is manes aisq :-D ) o pvz gamintoju puslapiuose randu parodyta kad pvz tokio stiprintuvo galia tokia ir tokia prie 14.4v maitinimui ir t.t. tai kaip toki maitinima isgaut? kanors su generatorium burt ar ka? papasakokit kas galit ir zinot...aciu
Bumsiukas
2004-06-01, 08:30 PM
Na tie 12 voltu tai akumas turi tiek palaikyti, o generatorius jei perdarytas tai valina tuos 14.4 volto bet cia labai jau optimalus variamtas :-D kuri gana sunkoku isgimdyti :D
furious
2004-06-01, 09:40 PM
padaryti lygiai 14.4 (nei daugiau nei maziau) ar pasiekti tiek?
mariusz
2004-06-01, 10:55 PM
pasiekti daugmaz tiek...dar mates 13.8 ar kiek ten buna isvis net 17.7 gal.......kaip isgaunama tiek nesuprantu niekaip :)
muzotonas
2004-06-02, 01:30 AM
Kartais taip paduodamas galingumas, kad atrodytu itikinamiau. Bet taip realiai 14,4 gauti yra sunku ir normalus gamintojai nurodo galinguma esant 13,8 V itampai.
Mirka.
Andrius Z.
2004-06-02, 11:06 AM
jei viskas normaliai pas auto buna 13.8 v, kitaip sakan jei nori kad akuma krautu generatorius turi generuoti srove 13.8 v
Gincė
2004-06-02, 11:56 AM
jei viskas normaliai pas auto būna 13.8 v, kitaip sakan jei nori kad akuma krautu generatorius turi generuoti srove 13.8 v
Truputį patikslinsiu : 13,8v - tai įtampa voltais (OMO dėsnis "U"), o srovė tai jau amperais ("I") ir kokia bus srovė "atiduodama" iš generatoriaus (gali būt kad ir maksimali kokią gali jis atiduot kad pastoviai gauti kad ir tuos 13,8v) priklausys nuo to ,kiek energijos vartotojų bus įjungta ar prijungta ir nuo variklio (kartu ir generatoriaus ) apsisukimų skaičiaus, nes kaip žinia - ant "laisvų" apsukų tai ne kas su ta atiduodama srove ir įtampos palaikymu.
mariusz
2004-06-02, 10:36 PM
tai nuo variklio rpm irgi dar priklauso? man kazkas kazka aiskines kad nesvarbu ar tu ten gazuoji arne akuma generatorius krauna tolygiai tai pasirodo taip nera ane? nu aisqiau dabar daug maz.....
Andrius Z.
2004-06-03, 09:34 AM
To gince aciu uz pataisymus ta ir turejau oeny... beja taip priklauso ir nuo apsisukimu....
Gincė
2004-06-03, 11:41 AM
tai nuo variklio rpm irgi dar priklauso? man kažkas kažką aiskines kad nesvarbu ar tu ten gazuoji arne akuma generatorius krauna tolygiai tai pasirodo taip nera ane? nu aisqiau dabar daug maz.....
Negazuojant (esant laisvai variklio eigai) generatorius akuma kraut gali nebent kai veikia tik standartinė automobilio įranga(ir tai turbūt dyzelio :lol: kur apart kuro siurblio vožtuvo varikliui dyrbt daugiau nieko nereikia :lol: )ir tai tik proto ribose (be jokiu ilgu šviesų ,kondicionieriu ir kitų energijos RYJIKŲ) .Negazuojant dažnai paprasti generatoriai ir tokių normalia įranga vadinamų prietaisų neužmaitina. Aš jau nekalbu apie car audio mėgėjų vargus dėl normalaus stiprintuvų maitinimo: generatorių perdarinėjimas ar papyldomų generatorių statymas ar galingesnių (bmv ir kitokių) generatorių "priburimas" prie variklio.
Ernestas
2004-06-17, 02:52 PM
padaryt 14v ant stiprintuvo yra realu.....esu pasidares........
Gincė
2004-06-17, 09:04 PM
padaryt 14v ant stiprintuvo yra realu.....esu pasidares........
Nesupratau??? Pas tave krovimas 14v. varikliui dirbant "laisva" eiga, 800 apsiukimu ir grojant vidutiniu garsumu??? O voltus kur matavai ant akumuliatoriaus , generatoriaus ar stiprintuvo klemu??? Jei generatorius perdarytas tai gal ir taip ????? Viais kitais generatoriaus darbo rėžimais ,kai apsisukimai didesni nei 1500-1800 tai 14 v, gal ir realu ,nes kai rekia tai ir 17-18v pas SPL padaro, tik ten visai kiti poreikiai energijai
Jei pas Ernesta generatorius su ypatingai mazu skyvuku, tai kodel gi ir ne, drasiai gali padaryt 14 v ant laisvu. Bet kaip zinia motoras ant laisvu jegos visai neturi, taigi tik stipresnis bum ir motoras turetu stipriai prigesti, kad ir su kondiku.
Beje, draugelis Opel Vėtrai pribūre BMW generuokli, tai autostradoj nuo bumpso masina pristoja.
Gincė
2004-06-17, 09:27 PM
Jau krypstam nuo temos ,bet jei škyvukas labai mažas ir generatorius jau prie laisvų užtikrina 14v tai kas tada dedasi generatoriuje prie kokiu 4000-4500rmp??? nenoriu prie nieko prisikabint ,o tik paaiškint kad bet kokie "būrtai" su generatoriaus škyvais dažniausiai priveda prie trumpo jo tarnavimo laiko,nebent dirbat generatorių remonto dirbtuvėse ir jų remontas kasdienybė.
Arunas B
2004-06-17, 09:37 PM
Jau krypstam nuo temos ,bet jei škyvukas labai mažas ir generatorius jau prie laisvų užtikrina 14v tai kas tada dedasi generatoriuje prie kokiu 4000-4500rmp??? nenoriu prie nieko prisikabint ,o tik paaiškint kad bet kokie "būrtai" su generatoriaus škyvais dažniausiai priveda prie trumpo jo tarnavimo laiko,nebent dirbat generatorių remonto dirbtuvėse ir jų remontas kasdienybė.
Cia tokiais atvejais dazniausei buna kad gauni viena del ko turi aukoti kita. Tiuninguoti lenktyniniu automobiliu varikliai tarnauja irgi trumpiau :wink:
Dzaulis
2004-06-17, 09:55 PM
tai nuo variklio rpm irgi dar priklauso? man kažkas kažką aiskines kad nesvarbu ar tu ten gazuoji arne akuma generatorius krauna tolygiai tai pasirodo taip nera ane? nu aisqiau dabar daug maz.....
Negazuojant (esant laisvai variklio eigai) generatorius akuma kraut gali nebent kai veikia tik standartinė automobilio įranga(ir tai turbūt dyzelio :lol: kur apart kuro siurblio vožtuvo varikliui dyrbt daugiau nieko nereikia :lol: )ir tai tik proto ribose (be jokiu ilgu šviesų ,kondicionieriu ir kitų energijos RYJIKŲ) .Negazuojant dažnai paprasti generatoriai ir tokių normalia įranga vadinamų prietaisų neužmaitina. Aš jau nekalbu apie car audio mėgėjų vargus dėl normalaus stiprintuvų maitinimo: generatorių perdarinėjimas ar papyldomų generatorių statymas ar galingesnių (bmv ir kitokių) generatorių "priburimas" prie variklio.
na siap ir nuo masinos priklauso pas civica ant laisvu ilgas ijungi ir apsukos nukrenta gaza duoti ir sviesos ryskiau pradeda sviesti, audi 2.5tdi ar nissan 3.0 benzas tai ant laisvu gali ir kondika jungti ir ilgas zodziu viska ka turi ir krovimas vitiek rodo ~14v ten tiksliai nerodo bet mazdaug. Tai siap labai priklauso nuo masinos.
muzotonas
2004-06-17, 10:48 PM
Nespeliokit Ernesto mašinoje tik 2 generatoriai, o net esant mažom apsukom to pilnai pakanka, kad išlaikyti 14 v ant akumo klemų.
Na aš tiksliai jau nepamenu, bet atrodo, kad originalus generatoriai.
Mirka.
Gincė
2004-06-24, 05:41 PM
Nespeliokit Ernesto mašinoje tik 2 generatoriai, o net esant mažom apsukom to pilnai pakanka, kad išlaikyti 14 v ant akumo klemų.
Na aš tiksliai jau nepamenu, bet atrodo, kad originalus generatoriai.
Mirka.
:lol:
Tai gal nuo to ir reiktų pradėt : pas mane 2 generatoriai ir jie užtikrina 14v , net prie laisvų variklio apsukų,,,,,,
Nes aš irgi gal laikau miegamajam Ferrari ,o artimiausias asfaltuotas kelias TIK UŽ 100 CM :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: gal ne į temą bet tik kaip palyginimas :lol: :lol: :lol:
Gincė
2004-06-24, 05:54 PM
Jau krypstam nuo temos ,bet jei škyvukas labai mažas ir generatorius jau prie laisvų užtikrina 14v tai kas tada dedasi generatoriuje prie kokiu 4000-4500rmp??? nenoriu prie nieko prisikabint ,o tik paaiškint kad bet kokie "būrtai" su generatoriaus škyvais dažniausiai priveda prie trumpo jo tarnavimo laiko,nebent dirbat generatorių remonto dirbtuvėse ir jų remontas kasdienybė.
Cia tokiais atvejais dazniausei būna kad gauni viena del ko turi aukoti kita. Tiuninguoti lenktyniniu automobiliu varikliai tarnauja irgi trumpiau :wink:
Tik klausimas kur su tuo tiuninguotu varikliu prilakstysi su jo sutrumpintu resursu????? Gal truputį nukrypsiu į varžybų temą ,bet jei atmintis nepaveda tai ten taisyklėse kalba eina apie ilgaamžį ir saugų automobilio ir jo aparatūros naudojimą,aišku kiekvienam savaip :weedman: tai gal tada ir nuo lėktuvų turbinas kasdieniam naudojimui susimontuot????
Arunas B
2004-06-24, 08:20 PM
Jau krypstam nuo temos ,bet jei škyvukas labai mažas ir generatorius jau prie laisvų užtikrina 14v tai kas tada dedasi generatoriuje prie kokiu 4000-4500rmp??? nenoriu prie nieko prisikabint ,o tik paaiškint kad bet kokie "būrtai" su generatoriaus škyvais dažniausiai priveda prie trumpo jo tarnavimo laiko,nebent dirbat generatorių remonto dirbtuvėse ir jų remontas kasdienybė.
Cia tokiais atvejais dazniausei būna kad gauni viena del ko turi aukoti kita. Tiuninguoti lenktyniniu automobiliu varikliai tarnauja irgi trumpiau :wink:
Tik klausimas kur su tuo tiuninguotu varikliu prilakstysi su jo sutrumpintu resursu????? Gal truputį nukrypsiu į varžybų temą ,bet jei atmintis nepaveda tai ten taisyklėse kalba eina apie ilgaamžį ir saugų automobilio ir jo aparatūros naudojimą,aišku kiekvienam savaip :weedman: tai gal tada ir nuo lėktuvų turbinas kasdieniam naudojimui susimontuot????
Taip varzybu tema. Tik SPL dalyje nelabai kas jau ten buna ilgaamziska ir saugu. Prie tokio garso slegio lygiu nera saugu net paciam automobilyje sedeti ,o jau nekalbu apie vairavima :wink:
Ernestas
2004-06-25, 03:43 PM
siaip savo 14 voltu matau ant konderio voltmetro...kuris 10 cm nuo stiprintuvo....o laisvos apsukos pas mane apie 1200-1300....ir generatoriai biski pagerinti...per abudu apie 200 A....ir ant viso garso klausantis...o pas mane realiu muzikiniu apie 1200 vatu...
Gincė
2004-06-27, 01:20 PM
Dabar tai patapo aišku ,jei taip iš karto tai nebūčiau nė aiškinesis,nes teorija prieš praktiką -tai patys žinot....
prikelsiu sena tema O:)
pas mane generatorius vienas 90A maske golpiux III uzvedusa maske,ant laisvu klausant muzika nepergarsiausiai,dar ir peciukui veikiant kondiko volmetras rodo 14.6v, ijungus lempas 14.5v, ijungus sildomas sedynes 14.4V tai cia taip gautusi, kad superiniai? apsukos 900 /min,viskas orginalu(cia paie generatoriu,skivelius ir t.t.)bent jau as nieko nelieciau:!:
atvortke
2006-03-31, 07:18 AM
prikelsiu sena tema O:)
pas mane generatorius vienas 90A maske golpiux III uzvedusa maske,ant laisvu klausant muzika nepergarsiausiai,dar ir peciukui veikiant kondiko volmetras rodo 14.6v, ijungus lempas 14.5v, ijungus sildomas sedynes 14.4V tai cia taip gautusi, kad superiniai? apsukos 900 /min,viskas orginalu(cia paie generatoriu,skivelius ir t.t.)bent jau as nieko neliečiau:!:
labai gerai, aš irgi taip noriu
muzotonas
2006-03-31, 08:42 AM
prikelsiu sena tema O:)
pas mane generatorius vienas 90A maske golpiux III uzvedusa maske,ant laisvu klausant muzika nepergarsiausiai,dar ir peciukui veikiant kondiko volmetras rodo 14.6v, ijungus lempas 14.5v, ijungus sildomas sedynes 14.4V tai cia taip gautusi, kad superiniai? apsukos 900 /min,viskas orginalu(cia paie generatoriu,skivelius ir t.t.)bent jau as nieko neliečiau:!:
O koks pas tave konderis? kad taip vsio gerai.
Mirka.
lyg usa firmeles-" kapation"1.2F, bet cia grojant vidutiniu garsu ( skaiciai).
lyg usa firmeles-" kapation"1.2F, bet cia grojant vidutiniu garsu ( skaiciai).
o tu su testeriu pamatuok
Ernestas
2006-03-31, 07:06 PM
o gal rele reguliatorius parejo?
a tai tipo man cia reiktu susirupint?
Ernestas
2006-04-01, 08:52 PM
a tai tipo man cia reiktų susirupint?
gali ishvirt akumas ir ishshaudyt lemputes
O:) kad kiek pamenu tai visalaik tiek rodydavo tas volmetras ir niekas neissaude,neuzvire! niu kada gausiu testeri pazesim istikro ka te kas rodo.
Artūras S
2006-04-02, 12:53 PM
Pas BMW 5 150A generatorius originalus.Normaliai klausant muziką ,ant laisvų 13,8v maždaug.Važiuojant ir klausant normaliai kartais pasiekia 14,1v.Sudėti penki stiprai ten kur matosi nuotraukoje,kairėje pusėje.Voltmetras pajungtas nuo mago ,o mago maitinimas paimtas nuo kondo.
Powered by vBulletin™ Version 4.0.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.