PDA

View Full Version : Q: mages atsijungimas užvedimo metu/atmintis



krx
2004-10-15, 12:55 AM
Sveiki,

Problemos dvi kankina :? , tia noriu pasiteiraut, gal yra neskausmingų
sprendimų. Yra alpina CDA-9831R. Užvedimo metu ji atsijungia velniop.
Nežinau ar tai dizainas, ar ne, tačiau anksčiau stovėjęs skyliamkimšys
kasetnykas Philipsas taip nesielgė :roll: . Tech pase parašyta, jog mago darbinis įtampos diapazonas 11-16V, 14,4V - įprastas. Užvedimo metu, nelygu akumo įkrova, įtampa krenta iki 11,5-10,5V (čia bet kur sistemoje, tas pats ir ant mago maistinės vietos).

Gal įmanoma kokį talpų konderį pastatyt prie pat mago (20 cm max -
vietos užtenka). Gal tai praspręstų problemą? Ar čia užsimerkt ir gibloje
delo? :(


Dėl mago atminties. Paskaičiau ankstesnius straipsnius, bet gatavo sprendimo nėr.

Na šitas modelis šviežias ir provaideris dar neturi schemos, kaip
užmaitinti tiesiogiai procą, taigi magas laiko tik stotis. O visi kiti
malonumai - ekvalaizeris, laiko korekcijos, paskutinė grota stotis arba CD
vieta, galiausiai apšvietimas - out dingsta po 10 sek. jei ištraukiamas
magas. Knebinėt mago smegenis nėra nei noro, nei kvalifikacijos, nei
garantijos prarast. :x

Šiaip magas ryja 60 mA budėjimo režime, daugokai :roll: (nes matyt budi ne tik "atmintis", bet ir procas, panelės kontroleris, etc). Todėl galvoju tokį laikiną sprendimą - jei prisabačyt gale nedidelės talpos 12V akumą (na gal 3x4,8V elementai), kurio pilnai užtektų magą ištraukt iš stalčiaus, idėt į bagažinę ir ten prijungti prie maitinimo jungties, duodančios tuos pačius 12V.
Čia toks laikinas sprendimas, pakol bus atkasta nauja schema. Ar
teisingas workaround'as? Užvedimo/važiavimo metu tie akumai nenusprogs nuo 14,4V, krausis teisingai, ar reikia kokios spec. schemos dar?

Artūras-M
2004-10-15, 02:06 AM
Gal įmanoma kokį talpų konderį pastatyt prie pat mago (20 cm max -
vietos užtenka). Gal tai praspręstų problemą? Ar čia užsimerkt ir gibloje
delo? :(

yra du keliai:

1. Pirkti akumuliatorių su didele startine srove (maža vidine varža)
2. Užimerkt ;)
>>>> 2 variantas man būtų priimtinesnis ;)



Dėl mago atminties. Paskaičiau ankstesnius straipsnius, bet gatavo sprendimo nėr.

Ir nebus, kol nepadarysim ;)


Ar teisingas workaround'as? Užvedimo/važiavimo metu tie akumai nenusprogs nuo 14,4V, krausis teisingai, ar reikia kokios spec. schemos dar?

Iš principo teisingas, tačiau detalės netokios ;) Realiai reikia formuoti dvi grandinėles :

1. akumuliatoriaus pakrovimas, tai būtų varža paskaičiuota taip, kad akumuliatorius krautųsi maždaug 0.08 savo talpumo srove
2. akumuliatorius prie atminties laido turėtų būti pajungtas per vieną diodą, o atminties laidas prie mašinos pliuso turėtų būti pajungtas per kitą diodą. Tada gausim automatiką, kad akumuliatorius bus naudojamas tik tada, kai aparatas ištrauktas iš stalčiaus. Įdėjus į stalčių automatiškai akumuliatorius gaus tik krovimą, bet jo energija nebus naudojama. Na čia viskas labai elementaru, bet gali pasirodyti sudėtinga ;)

Gincė
2004-10-15, 10:52 AM
O tai gal pas tave netycia sumaisyti pastovaus pliuso ir ACC pliuso laidai??? Ko nepasitaiko gyvenime. Visai neseniai maciau toki varianta: i ACC (ar degimo) ateina pastovus pliusas ,o i pastovaus pliuso (atminties palaikymo) kai ijungi degima. nu zodziu atvirksciai. Mazyte profesine klaidele (ypac jei gamyklinis buvo BECKER ir euro jungtis automobilyje buvo gamykliskai)

525i
2004-10-15, 11:23 AM
Labux.Pas mane irgi issijunginejo,bet kai idejau nauja akuma baiges visos nesamones su tais issijungimais.Akumas normalus ne pats prasmatniausias. :-)

Nerka
2004-10-15, 12:22 PM
Paprastas akumas nevisada padės, žiūrint kokia starterio imama srovė. Bet aš manau kad galima kažką primąstyt, tarkim paimt nemažos talpos kondą ir prieš jį dėti diodą, kad starteris nesodintų įtampos ant jo, tik ar užteks jo talpos kol vėl pakils įtampa?

krx
2004-10-15, 12:24 PM
O tai gal pas tave netyčia sumaisyti pastovaus pliuso ir ACC pliuso laidai??? Ko nepasitaiko gyvenime. Visai neseniai mačiau toki varianta: i ACC (ar degimo) ateina pastovus pliusas ,o i pastovaus pliuso (atminties palaikymo) kai ijungi degima. nu žodžiu atvirksciai. Mazyte profesine klaidele (ypac jei gamyklinis buvo BECKER ir euro jungtis automobilyje buvo gamykliskai)

Nea, viskas gerai :wink: . Čia dėl akumo, ryškiai, per mažo modžo :-D

krx
2004-10-15, 12:27 PM
Labux.Pas mane irgi issijunginejo,bet kai idejau nauja akuma baiges visos nesamones su tais issijungimais.Akumas normalus ne pats prasmatniausias. :-)

Niu reikės pavažiuot ilgą astumą užmiestyje arba pasikrauti nuo išorinio pakrovėjo ir tada pabandyt. Akumą keist būtų prabanga :roll: Be to žiemą anyway visi akumai patapa mažesnės talpos ir atiduoda mažesnę užvedimo srovę, gi nedėsi dėl to 120 Ah su 800 CCA traktoriaus akumo į bagažinę :-D.

krx
2004-10-15, 12:31 PM
Paprastas akumas nevisada padės, žiūrint kokia starterio imama srovė. Bet aš manau kad galima kažką primąstyt, tarkim paimt nemažos talpos kondą ir prieš jį dėti diodą, kad starteris nesodintų įtampos ant jo, tik ar užteks jo talpos kol vėl pakils įtampa?

Na reikia paskaičiuot išties. Magas klausant normaliu garso stiprumu srebia ~0,8-2,2 A srovę, vidurkis kažkur apie 1,3A. Užvedimo metu įtampa pagal testerį krenta iki 10,5V (blogiausiu atveju, po nakties) ir tokia būna ~0,8 sek., na jei įskaičiuoti visą užvedimo event'ą gaunasi ~2 sek. Tarkim gilią žiemą ~4 sek. ir 2A srovė. Reikia pasikelt fizikos vadovėlį, blin, nepamenu.

O dėl diodo - tai kokį statyt reiktų?

krx
2004-10-15, 12:36 PM
yra du keliai:

1. Pirkti akumuliatorių su didele startine srove (maža vidine varža)
2. Užimerkt ;)
>>>> 2 variantas man būtų priimtinesnis ;)


Matyt pas mane dar tas amžius, kai nesusitaikau su technikos/fizikos dėsnių/ekonomikos nepavaldumu man :-D

Akumas - na reikės pasižiūrėt, kai šitas nusibaigs, kad sekantis turėtų daugiau CCA.




Ir nebus, kol nepadarysim ;)



Tai jau tikiu, bet gyvent, taip sakant, reikia šiandien :wink:



Iš principo teisingas, tačiau detalės netokios ;) Realiai reikia formuoti dvi grandinėles :

1. akumuliatoriaus pakrovimas, tai būtų varža paskaičiuota taip, kad akumuliatorius krautųsi maždaug 0.08 savo talpumo srove
2. akumuliatorius prie atminties laido turėtų būti pajungtas per vieną diodą, o atminties laidas prie mašinos pliuso turėtų būti pajungtas per kitą diodą. Tada gausim automatiką, kad akumuliatorius bus naudojamas tik tada, kai aparatas ištrauktas iš stalčiaus. Įdėjus į stalčių automatiškai akumuliatorius gaus tik krovimą, bet jo energija nebus naudojama. Na čia viskas labai elementaru, bet gali pasirodyti sudėtinga ;)

Jep, su diodais tai aišku, kad sudėti teisinga kryptis. Tačiau bėda tame, kad reikia dar tinkamas dalis, nominalus pajungt. O atminties laidas, blogiausiu atveju pagal mane ryja 170 mA @ 12V, čia prijungimo metu. Šiaip budintis režimas - 60 mA.

Mariuss
2004-10-15, 03:40 PM
Tada, jei vietos nagaila dėt 2 akumus, čia jau būtų labai neblogas variantas :taip:

krx
2004-10-15, 03:54 PM
Tada, jei vietos nagaila dėt 2 akumus, čia jau būtų labai neblogas variantas :taip:

Tai vat aš irgi galvoju, kad tai būtų sprendimas. Nedidelį, gerai srovę atiduodant akumą statyt už diodų arba per greitą rėlę tarp įprasto akumo ir mago.

Anubis
2004-10-16, 05:52 PM
Labas!
o as kazkur girdejau kad rimti magai visada atsijungia uzvedimo metu!
anksciau irgi maniau kad tai problema bet dabar nekreipiu demesio "izsimerkiau" ! tegu "fuflo" ir neatsijungineja! Sorry je ka uzkabinau :)

Nerka
2004-10-18, 10:14 AM
Čia padaryta tam kad nukritus įtampai nenukentėtų garso kokybė, todėl jis atsijungia. Jei įtampa kristų mažiau gal jis neatsijunginėtų, kad ir ne fuflo ;)

Ernestas
2004-10-18, 10:50 AM
gal jus visi dirbat taksistais ir uzvedinejat kas 10 minuciu?o gal starteri sukat puse valandos?keistos man sitokios jusu problemos.nebent kas nors nusimusa reguliavimuose ar atminty.......

Nerka
2004-10-18, 10:59 AM
Atmintis jokia tikriausiai nenusimuša, tačiau jei stovi keli stiprintuvai, tai atsijungiant magui išsijungia ir jie, tada vėl įsijungia, ir tai gali sukelti šiokių tokių papildomų garsų. (su išvestom papildomom lineikom ir aš buvau susidūręs).

Mariuss
2004-10-18, 03:50 PM
Tada, jei vietos nagaila dėt 2 akumus, čia jau būtų labai neblogas variantas :taip:

Tai vat aš irgi galvoju, kad tai būtų sprendimas. Nedidelį, gerai srovę atiduodant akumą statyt už diodų arba per greitą rėlę tarp įprasto akumo ir mago.

Jei klausaisi muzikos mašinoj ant garso tai antras akumas būtų labai neblogai. Bet jei ne - tai neverta. O dėl atminties tai visi teigia kad Blaupunktai laiko stotis, o parametrus?

krx
2004-10-18, 11:18 PM
Jei klausaisi muzikos mašinoj ant garso tai antras akumas būtų labai neblogai. Bet jei ne - tai neverta. O dėl atminties tai visi teigia kad Blaupunktai laiko stotis, o parametrus?

Na antro akumo tikrai nedėsiu nebent kokį mažą. Dėl garso - tikrai nepersistengiu, gaila gi juk klausos :roll: O dėl BP - irgi nžn.

Bet va Alpina tikrai laiko visus alei vieno nustatymo, tik problema, kad juos KIEVIENĄ reikia "atstatyti" iš atminties slot'o (į kurį buvo įrašyta nuspaudžiant atitinkamai 1-6 mygtuką storinimo metu) :dauzau: . Todėl po atminties reseto tektų tiesiog per meniu maltis ir kiekviename jo punkte spaudyt, pvz.: 1'ą. Aišku kokiam time correction tai jau geras dalykas - nes ten custominiai parametrai, kurių šiaip neprisiminsi... tataigis.

Nerka
2004-10-19, 10:25 AM
BP laiko viską!