Kodel iskrauna akumoliatoriu galima sakyt per kokias 4 dienas nors ir geras akumas.Aparaturos nera tik cd grotuvas kuris visada isjunktas.Generatorius krauna puikiai,
kur ieskot "galu":confused:? "Pravodke" nejaugi?
Peogeot 306 1.9 Tdi.
Printable View
Kodel iskrauna akumoliatoriu galima sakyt per kokias 4 dienas nors ir geras akumas.Aparaturos nera tik cd grotuvas kuris visada isjunktas.Generatorius krauna puikiai,
kur ieskot "galu":confused:? "Pravodke" nejaugi?
Peogeot 306 1.9 Tdi.
o gal akumui jau senatvė? pasižiūrėk kokią srovė ramybės būsenoj imama iš akumo
akumas apynaujis ir gal yra koks budas kaip galima patikrint ar nuteka srove?
Reikia nuosekliai prie pliusinio laido ir akumo gnybto jungti ampermetrą ir žiūrėti.
Grotuvas gali imti srovę net ir išjungtas. Mano Alpine valgo 0.13 A, taigi per 5 dienas pasodina akumą tiek, kad vos vos užkuriu. Pasidariau jungiklį, nes kitaip negaliu palikt mašinos ilgiau.... Ir ką gamintojai sau galvoja darydami tokias nesamones... Kaip pamatuot ramybės srovę pateikta aukščiau esančiame poste.
Taip gerbiamas atvortke, manau kad Alpine nesugeba padaryt kad neimtų :) O jei rimtai, tai idiotai taupo ir pagaili atminty palaukančių elementų, o nueina pigiausiu ir lengviausiu keliu, kad naudoja elektrą ėdančius elementus atminčiai palaikyti. Čia mano neprofesionali nuomonė. O modelis tai CDA-9885r pirktas naujas ir kvepiantis dažais.
O kodėl tie gamykliniai magai palaiko atmintį ir nesodina akumuliatoriaus? Matyt maitinimo grandinė geriau padaryta. Aišku apie grojimo kokybę nėra ką šnekėt...
yra du pliusai vienas pagrindinis maitinimo nuo kurio ir atmintis palaikoma, kitas sužadinimui nuo spynelės, gamykliniai magai beveik visi nelaiko atminties, teisingai pajungtas magnetofonas praktiškai akumuliatoriaus energijos neeikvoja, gali, kad ir mėnesį stovėti mašina. Savo clariona kai jungiau turėjau dėti atskirą jungtuką ant sužadinimo, nes kitaip 2d ir nebe užkuriu su nauju akumuliatoriumi, jungiklį teko dėti atskirą, nes pas mane nuo spynelės nėra padėties prieš degimą
Tuomet iškilo toks klausimas: maitinime yra du laidai - geltonas ir raudonas. Kuris turi būti pajungtas visada, kuris atjunginėjamas (DC ar ACC kiek pamenu)? Kokia to atjungiamo laido paskirtis? Ar jis atjungia grotuvo maitinimo grandinę taip panaikindamas visus nuotėkius ar dar koks velnias? Senukas Pioneer'ius pajungtas nuo spynelės, nelaikydavo atminties, todėl teko jungti tiesiai tuos abu laidus nuo akumo, tačiau jokių bėdų su srovės nutekėjimo nebuvo. Berods DEH4800 modelis. Daug nuomonių matau, bet kad kertasi su mano patirtim :) Jaučiu vieną dieną googlo elektros kursus teks praeit.
geltonas-pastovus +, raudonas-ACC.
aš tai nesuprantu kaip jum kas nesikuria. man asmeniškai savaitgali mašina važiuoja, darbo dienom stovi nejudinama retkarčiais parakinejama kažko pasimt ar padėt, prie minus 10-20 laipsnių po 5 parų stovėjimo užsikuria, klausimas tik kaip greitai starteris suks.
ps. akumui nežinau kiek metų, daug
dar sykį ps. kokia kalba gali būti apie muziką jei elektros nėra automobilyje
Žmogau, paskaityk prieš tai parašytus postus. Jei grotuvas nuolatos ima 0,13 A srovę, tai paskaičiuok kiek Ah jis sunaudos per 10 valandų ar per kelias paras. Pvz maniškis per 7 dienas suvalgo 22 Ah akumo, taigi lieka 48 Ah mašinos užkūrimui (akumas reikalingas min 62Ah). Jei srovės niekas nevalgo, tai mašina gali stovėt kad ir pusmetį.
"Ekspertui" periui: toki bajeriai dedasi su nauju 70Ah 740A startinės srovės AGM akumuliatorium benzininiame variklyje.
tai kad mano kukliomis žiniomis talpa beveik neįtakoja tvarkingos mašinos kūrimo, o jei jau taip iškraudineji tai ten nė tiek kiek rašo nebelikę :)
O aš manau kad įtakoja. Didesnė talpa, daugiau sukaupta elektros, daugiau tos elektros gali atiduot kūrimo momentu. Šiaip aš irgi manau kad jau tiek nelikę tos talpos akume, nes įtampos nelaiko aukštesnės. Pakrovus ir palaikius per naktį lieka 12,3 -12,4 V. Bet kolkas užkūrimui pilnai pakanka ir prie -20. Beje AGM akumuliatoriai tipo atsparesni iškrovoms ir t.t., bet kaip rodo patirtis - ne stebuklas...
Nebūtinai. Gali būti didelės talpos akumuliatorius, bet jo momentinis atridavimas gali būti mažesnis už mažos talpos akumą.Tuo atveju geriau veiks mažiukas akumuliatorius, tačiau jis savo charakteristikas išlaikys trumpiau, kadangi jo talpa mažesnė. Momentinis atidavimas manau priklauso nuo bendros akumuliatoriaus varžos.
PS> leistinas elektros nuotėkis yra iki 0,04 A.Tiksliau iki 40 miliamperų.
Gal 0.03 A? Nes su 0.3A nuotėkiu, tai akumą pasodintum per pora dienų... Kažin ar gamintojai tai deklaruotų kaip normalų dalyką....
Kažin ar tie centrai dar ką nors naudoja be Autodata ir ElsaWin programų... Jei naudoja, būtų įdomu sužinoti bent pavadinimus.
Pats dirbau akumų centre. jei mašina ramybės būsenoje naudojau daugiau nei 0,1A garantija nesuteikiama. Agm tipas yra ( Absorbent glass mat ) elektrolitas vatoje, geliniai želatinos pavidalu. tokie akumuliatoriai yra vartomi. akumuliatoriai gali buti naudojami nestandartinėse mašinose.
Geriausi yra cilindriniai akumuliatoriai. del savo formos atiduoda daugiau srovės ir priima. kas ir kaip google.lt
Opel firminis akumuliatorius (ženklai ant jo VW, Audi, Opel) pirktas kartu su nauja mašina atlaikė 6 metus. Iš jų - 2 su garso aparatūra. Prie šalčių (-15) pradėjo nebeužkurt. Šiandien pasikeičiau. Sakyčiau tiek laiko išlaikyt - stebuklas.
o aš sakyčiau labai normalus dalykas :)
Tai JLsystem jau nebedirbi pas akumuliatorius? Kiba visur krize...
Aš mokausi, bet ir ryšiai niekur nedingo :) tai jei kam reik akumų PM :)
Paskaičiau tavo visus postus šioje temoje.... na ką galiu pasakyti.... blogam šokėjui maišo kiaušiniai :D
Pajunk pagal instrukciją, jei pats nesupranti kaip turi būti ir nebus tau jokių problemų ir nereiks rašinėti nesamonių.... O signalizacijos tipiškai ima 15-30 mA ir pagrindinę energiją sunaudoja būtent šviesdiodis. Gudrios sitemos, pvz Clifford jau prieš 15-20 metų įvedė ir šioje vietoje taupymą - kuo mašina ilgiau stovi nenaudojama, tuo lėčiau mirksi šviesdiodis. Tokiu būdu lošiami du dalykai - atėjęs prie mašinos gali pasakyti kiek maždaug laiko su ja buvo nevažiuota, plius taupoma energija ;)
Tamsta gudrusis Artūras-M, iš tavo paskutinio posto matosi kad nelabai su logika draugaujate. Ta mano citata nemanau kad yra kažkuo klaidinga, bet kažkodėl tu ją įterpei ir aiškini apie mano kiaušinius :) Kad magelio pajungęs nuolat abu laidus prie +, tai gali būti kad klaidingai, bet senesnis mano pioneerius nelaikė atminties, jeigu pajungiama kitaip, tai ir Alpine taip pat pasijungiau. Turint laiko pasitvarkysiu. Beje šokt nemoku, tai ir kiaušiniai nemaišo, bet kad sugebu padaryt viską ką pradedu, tai faktas ;)
O jeigu kuris nors mano postas ir klaidingas (dėl ko atsiprašau skaičiusių), tai tik dėl to kad domiuos tuo, kas ne mano sritis ir stengiuos mokytis bei tobulėt. Peace
jei jau ateina du pliusai ,tai vienam (teisingam) liekant pajungtam - atmintis niekaip neišsitrins ... jei jie sumaišyti vietomis ar mage gedimas tai nieko čia jau nepadarysi ...
kartais tenka tuos laidus sukeist vietomis ,nors ir abu galai turėtų gamykliškai euro ISO jungtis ...
Na va pagaliau tikslus ir aiškus postas po kurio viskas paaiškėjo. Prisiminiau kodėl abu pionneeriaus laidus prie + jungiau. Kad be degimo veiktu... N metų praėjo ir pats pamiršau :) Ačiū už naudingą info ;)
Nenorėjau kurti naujos temos, tai paklausiu čia, skaitau va dabar vieną straipsnelį ir aptikau štai ką "Prijungę akumuliatoriaus "sargą" (prie cigarečių degiklio), galėsite stebėti akumuliatoriaus įkrovimo lygį ir laiku jį įkrauti."
Klausimas būtų toks: kas tai yra akumuliatoriaus "sargas" ir kur jį būtų galima įsigyti bei kiek jis kainuoja?
akumuliatoriaus sargas ,tai paprasčiausias voltmetras ,kuris būna sumontuotas korpusėlyje tinkančiame įkišti į cigarečių pridegimo lizdą ...
ir tikriausiai bus padaryta, kad esant kažkokiai įtampai degs žalias diodas, o kažkokiai kitai - raudonas. panašų žaislą tik nepirktinį turėjau. buvo 4 diodai, esant virš 14,4v degdavo raudona, ir kas kažkiek voltų žemėjant įtampai keisdavosi spalvos. matyt čia bus kažkas labai panašaus
Pas mane irgi problema su iškrovimu. Magas alpine ida-x301rr. Auto audi a6 95m. Tai kaip suprantu iš tavo posto, kad siūlai raudona sujungti su geltonu ir analogiškai kitą? Iš pradžių pastebėjau, kad flešiuko lemputė dega, tai ištraukdavau, kad nesodintu akumo, bet pora dienu nevažiavus vistiek nusėda akumas. Kol buvo sujungtas geltonas su geltonu ir raudonas su raudonu, tai neiškraudavo, bet kiekviena kartą iš po rakto ištraukimo reikėdavo viską iš naujo nustatinėti.. prijungiau geltona prie raudono ir gavosi Š.
prisimink kaip buvo pajungti raudonas ir geltonas atskirai ir sukeisk juos vietomis :beer:
buvo pačiam neperseniausiai toks bajeris, pastovėjo mašinikė savaitėle su pakrautu akūmų ir iš niekur nieko neužsivedė. Magė alipna 9855r. Kiek landžiojau po originalia instaliacija mašinos tai lyg neradau papildomo pliuso, tai va jai uždėčiau jungikli ant geltono(+) laido tarkim mago, tai to tokiu bajerių nebeturėtų būt? ir atmintinė išliktu mago?
nusipirk tu testeri ir pasimatuok užmigusiai mašinai, kiek kas jama srovės ir viskas, žinosi, kur bėda ir, ką remontuot reikia
nusistatai, kad matuotų testeris srovę, ir nuosekliai to ko elektros suvartojimą ruošiesi matuot maitinimo jungi.
tik nepamiršk, kad jei per didelę srovę paleisi per jį tai sudegint gali, ant testerio turetu but parašyta kiek juo galima matuot
tai čia nuo akumuliatoriaus klemų matuot? ar matuot atjungta magnetolą?
matuok viską, ką galima pamatuot, kol rasi, kas iškraudinėja akumą
bandžiau įsivaizduot parašytą matavymo būdą, bet nesigavo :confused:
Mersų forumę šitą radau, gal aiškiau bus ;)
Signalizacijos patikrinimas ir visu kitu prietaisu veikianciu, kai masina yra ramybes busenoje (nebandyk tik masinos uzkurines http://www.mbclub.lt/components/com_...cons/smile.png): nuimi nuo akumuliatoriaus pliusa, jungi testerio raudona laida i virsutine skyle, statai testeri i padeti 10A ir dedi testerio gnybtus taip (juodas ant pliuso, raudonas ant nuimtojo klemo akumuliatoriaus) tada masinoje vel atsiranda elektra ir testerio ekrane rodo skacius, kurie reiskia naudojamus amperus. Gali pasimegint, kai signalizacija isjungta, ijungta, ijungtas magas, ijungti gabaritai. (nesujunk visko iskart, kad nevirsytum 10A, nes testeris saugikli turi vidini 10A.
Kaip praktika rodo, tokio testerio pirmiau nudega ne saugiklis o testerio sakutes laidai, jei pajungiama srove daugiau nei 10A.
šaltinis http://www.mbclub.lt/index.php?optio...id=11&id=76516