Rodyti rezultatus nuo 1 iki 21 iš 21

Tema: Aukštadažnių montavimo bendrieji principai

Threaded View

  1. #1
    Kurčias Black Scorpio will become famous soon enough Black Scorpio will become famous soon enough Black Scorpio will become famous soon enough Black Scorpio will become famous soon enough Black Scorpio will become famous soon enough Black Scorpio will become famous soon enough Black Scorpio's Avatar
    Registracijos data
    Jul 2007
    Vieta
    Marijampolė
    Amžius
    40
    Žinučių
    2,678
    Rep Power
    45

    Pagal nutylėjimą Aukštadažnių montavimo bendrieji principai

    TAi vat, nusprendžiau galutinai išsiaiškinti keletą smulkių niuansų su aušktadažnių montavimu, tuo pačiu pasitikslint žinias ir sukurti temą gal kuo nors kam nors ateityje padėsiančią

    paveikslėlyje pažymėjau keletą dažniausiai naudojamų aukštadažnių pakreipimo krypčių (išskyrus į viršų į stiklą nes nebuvo vietos) ir norėčiau pasitikslinti dėl gaunamo efekto (žinau, kad vadovautis reik savo ausimis bet bendri principai vistiek galioja)
    taigi:
    Pozicija A: sumažėjęs detalumas, gaunamas garso atspindys nuo stiklo centro, ko pasekoje garso scnea turėtų keliauti link vidurio

    pozicija B: detalumas didesnis negu pozicijoje A, scena turėtų gautis platesnė, tačiau kai kuriose sistemose pagal viską ją jau turėtų traukti kiek į šoną, dėl ko centrą gali reikėti reguliuoti papildomai

    pozicija C: geras detalumas, pagal mane ir scena jau turėtų būti pakankamai vietoje (daugiau niuansu nžn)

    pozicija D; (prisipažinsiu, šita vieta man yra visiškai nesuprantama, ir pagrinde dėl to sukūriau temą ) įsivaizduoju, kad detalumas ypač geras kaip ir scenos gylis. bet kaip su scenos centru bei atstumu iki jos?



    P.S. jeigu kur nusišnekėjau labai atsiprašau ir labai laukiu pataisymų
    Attached Images

Tags for this Thread

Bookmarks

Rašymo taisyklės

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • Jūs negalite redaguoti savo žinučių
Hostingas SERV.LT