niekas nepradeda, tai aš pradėsiu, gal kas argumentuos ar pakritikuos mano pamastymą
C variantu, man atrodo turėtų būti labai gera scena sėdint vidurį, ant galinių sėdynių
TAi vat, nusprendžiau galutinai išsiaiškinti keletą smulkių niuansų su aušktadažnių montavimu, tuo pačiu pasitikslint žinias ir sukurti temą gal kuo nors kam nors ateityje padėsiančią
paveikslėlyje pažymėjau keletą dažniausiai naudojamų aukštadažnių pakreipimo krypčių (išskyrus į viršų į stiklą nes nebuvo vietos) ir norėčiau pasitikslinti dėl gaunamo efekto (žinau, kad vadovautis reik savo ausimis bet bendri principai vistiek galioja)
taigi:
Pozicija A: sumažėjęs detalumas, gaunamas garso atspindys nuo stiklo centro, ko pasekoje garso scnea turėtų keliauti link vidurio
pozicija B: detalumas didesnis negu pozicijoje A, scena turėtų gautis platesnė, tačiau kai kuriose sistemose pagal viską ją jau turėtų traukti kiek į šoną, dėl ko centrą gali reikėti reguliuoti papildomai
pozicija C: geras detalumas, pagal mane ir scena jau turėtų būti pakankamai vietoje (daugiau niuansu nžn)
pozicija D; (prisipažinsiu, šita vieta man yra visiškai nesuprantama, ir pagrinde dėl to sukūriau temą ) įsivaizduoju, kad detalumas ypač geras kaip ir scenos gylis. bet kaip su scenos centru bei atstumu iki jos?
P.S. jeigu kur nusišnekėjau labai atsiprašau ir labai laukiu pataisymų
niekas nepradeda, tai aš pradėsiu, gal kas argumentuos ar pakritikuos mano pamastymą
C variantu, man atrodo turėtų būti labai gera scena sėdint vidurį, ant galinių sėdynių
Sceną reguliuoja ne vien aukštadažnių vertikalus kampas,bet ir horizontalus.O kur dar priešbosiai?aukštadažnių ir priešbosių fazės turi būti kuo geriau suvestos(o tai beveik neįmanoma kai juos skiria didelis atstumas),tada jau galima kažką apie sceną kalbėt....
nekuriant naujos tėmos, kaip skambėtų subas virš priekinio keleivio kojų, na po panėlės apačia? priešbosiai panėlėje prie stiklo, o aukštadazniai stoikėse? ar galimas tos subo montavimas tokioj vietoj?
Detalumas nepriklauso nuo kampo. Detalumas priklauso nuo signalo kokybės ir žinoma nuo garsiakalbio kokybės. Kampas tik keičia fazes ir kraštinės ribos kritimą. Tai girdisi kaip švelnesni ar ryškesni viršūs. Kreipiant į stiklą paprastai garso panorama gilėja, tačiau gali pablogėti dažnuminė ir tuo pačiu aukštų tolygumas.Kuo stipriau suki į save tuo dažnuminė gerėja, bet blogėja gylis ir priklausomai nuo situacijos kas nors dar. Norint gerai išstatyti aukštadažnius reikia pasiklausyti įvairius variantus ir išrinkti geriausią. Žinoma reikia žinoti ko nori ir kaip turi būti.
+370 686 40304, www.wix.com/arturass/wwwarthur-s-page
o kuris variantas nėra tobulas, bet dažniausiai turintis daugiau pliusų nei minusų? Beto labai idomu būtų išgirsti kokių nors nuomonių apie B variantą.
o aš pastebėjau, kad D būna ten kur būna procas
groja kaip iš kibiro
Pasigedau dar vieno varianto, kai abu aukstadazniai žiuri vairuotojui i veida procesorinese sistemose.
Zeal without knowledge is a runaway horse.
Pas mane kairys D,dešinys Cbe proco...
Rusijos platybėse, vyrauja tokia nuomonė, jog sceną formuoja ne aukštadažniai, o priešbosiai (čia kalbama apie dvijuostę sistemą). Su jais reikia labiausiai dirbti, norint suvesti gerą sceną. O kaip čia, Lietuvoje? Ką pasakys Lietuvos Gurų?
"Garso Harmonija" - Tikro Garso Namai Klaipėdoje
Kalbant apie sceną, tai aukštadažnis pagrinde įtakoja fokusvimą, bei gylį. Šiaip tai visi garsiakalbiai įtakoja ir gylį ir pozicionavimą ir fokusavimą. Suderinti reikia visą girdimą diapozoną, vadinas tame dalyvauja visi garsiakalbiai. Net ir subas. Nors ir skaitoma, kad žmogus nesugeba nustatyti garsų sklidimo vietos jei jie yra žemiau 150 hz. Tačiau fazių išsivartymus ir vėlavimus mes girdime.
+370 686 40304, www.wix.com/arturass/wwwarthur-s-page
norėčiau paklausti išmanančių žmoniu, o ka galima su priešbosiu padaryti dvijuostėje sistemoje? juos labai ribotai eina paversti, o jai kiek įmanoma, tai i kure puse stenktis tai padaryti?
reikia klausytis ausimis ir dėliotis garsiakalbius pagal klausą kur juos yra geriausiai instaliuoti, bet dažniausiai dėl mašinos konstrukcijos ypatumų yra montuojami priešbosiai ten kur juos išeina sumontuoti, o ne ten kur jie geriausiai grotų, rusai tikrai įdomių eksperimentų yra pridarę, bet pas juos dažnai dėl gero skambesio nebelieka mašinoje originalios vidinės apdailos
+37061857133 edmas
Kiek man teko matyti tai jei priešbosiai yra montuojami į dureles tai jie būna paverčiami šiek tie kį viršų. kadangi neturiu galimybių vartyti jų pas save mašinoje, tai noriu paklausti kokią tai įtaką daro garsui?
Alpinistas...
Realiai garsas lipa į viršų, sustiprėja vidutiniai dažniai (dvijuostė sistema), gerėja garso fokusavimas. bet čia vėlgi nemažai niuansų. t.y. koks grotuvas (DSP ar ne), stiprintuvas (kaip garsas atsiriša nuo garsiakalbių) ir tt. Fizikine prasme man būtų sunku terminais apibūdinti tačiau iš praktinės pusės - galiu. Be to nemažai priklauso ir nuo pačių garsiakalbių techninių savybių. Nes jų garso atkūrimo spektras labai priklauso nu klausymo kampo. Tad kiekvienu atveju skirtingi sprendimai.
teko susidurti su 2001m volvo tenais priesbosei orginalei dedasi duru virsuje prie pats stiklo, kaip juos geriau butu versti, orginalei jie versti siek tiek i virsu ir i prieki.
Na, atostogos ant nosies, tad jei bus laisvo laiko reiks pabandyt paeksperimentuot
Alpinistas...
Bookmarks