Citata Dzigitas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
aš čia pats sugalvojau nieko aš čia nesuprantu, tiesiog taip sumasčiau
principe auto sistema tiek originaliai, tiek ją modifikuojant yra jau taip sukomplektuota, kad vienam mašinos "kampui" yra skirtas vienas kanalas. t.y. visi 4 priekiniai garsiakalbiai pasijungia per 2 kanalus, t.y. kairė ir dešinė (tas pats ir gale). principas toks, kad singalas einantis iš vieno kanalo yra pagal dažnius paskirstomas aukštadažniui (viršuje) ir priešbosiui (apačioje). žmonės modifikuojantys savo garso sistemą, siekdami išgauti geresnį skambesį bei platesnes galimybės kartais panaudoja tamstos pateiktą variantą, t.y. keikvienam garsiakalbiui skiria po viena stiprintuvo kanalą, arba kitaips sakan jungia "pokanaliu jungimu" (angliškai "Bi-Amping') tai leidžia reguliuoti priešbosio bei aukštadažnio garso lygį nepriklausomai vienas nuo kito



kas liečia priekį ir galą, tai stipriai rekomenduoju stiprintuvo kanalus panaudoti priekinei akustikai, o grotuvo (jeigu jau yra toks nenugalimas noras pasijungti viską) panaudoti galineis akustikai, bus kur kas geresnis rezultatas, nes išorinio stiprintuvo atkurimas garas yra ne tik stipresnis, bet ir visais kitais atžvilgiais pranašesnis (švaresnis, tikslesnis, taisyklinegsnis ir visoks kitoks ***esnis)