Paporinsiu šiek tiek ir aš
1.Buityje dsp laiko korekcijos ,procesoriai (apart namų kino) yra nenaudojami,ir nebus naudojami artimiausiu laiku.
2.Pro aparatūroje jie naudojami suvesti krūvoms akustinių sistemų sudėtingose aplinkos salygose ir tt...TIK tam.
3.Automobilyje dsp yra kompromisas,aptvarkyti muzikinei scenai,nes automobilių salonai itin nepalankūs aukštos kokybės muzikinėms perklausoms.(Be to tai smarkiai propaguojama didžiųjų automuzikos gamintojų kaip teisingas kelias,nes tai reiškia daugiau gaminių,daugiau stiprintuvų,daugiau visko,daugiau pajamų...)
Taigi dsp yra kompromisas įveikti tam tikriems patalpų netubulumams,ar akustikos nesuderinamumui,bet tai tėra kompromisas,tai nėra geras sprendimas,todėl didžioji dalis muzikos klausytoju namuose turi pasyvias sistemas,arba labai brangias aktyvias (tik su aktyviu krosu,be dsp)Yra ir išimčių su dsp,bet tai vienetai...pvz.: http://www.emeraldphysics.com/Speakers.html http://www.emeraldphysics.com/produc...rocessors.html
atsiliepimai gana neblogi,akustika jautri,maži iškraipymai...Beja vieną iš nuorodoje esančių procesorių (behringer dcx2496) mačiau pas vieną Latvį automobilyje,bet labai nevykusiai išpildytą,neišnaudojo net 30 procentų jo galimybių...
Kalbant apie pasyvų pasirinkimą vėlgi,tai nėra lengvas kelias,ypač jei naudojama daugiajuostė akustika,ir daug,labai daug pasyvių AS (atkūrimo sistemų) buna skurdžiai grojančios.
Musų kalbos apie tai kaip groja "procas'' ar "pasyvas" turėtų prasmę tik tuo atveju,jei būtų kalbama apie konkrečius labai labai aukšto lygio abiejų pusių atstovus ir jų grojimo niuansus,nes priešingu atveju tai bus nelygi kova vieno ar kito naudai...Taigi ir diskusija bus beprasmė
p.s. pioneer odr ir f1 procams toli iki to behringerio galimybių ,o kainuoja jie dešimteriopai daugiau,čia pamastymui. http://www.behringer.com/EN/Products/DCX2496.aspx
Bookmarks