o kam aplamai reikia activ ir pass variantu - kiekvienas pasirinkęs esamus arba tariamus privalumus...su activ , manau, tikrai daugiau galimybių , su pass - kažin ar kas gali Lietuvoje susitvarkyt ( gal keli vienetai ) ...arba mano , kad susitvarkė...gal diskutuojant apie abiejų tipų privalumus reiktų žinot ko siekiama - vieni varžyboms ruošia, kiti bele pigiau , kiti sau daro , kad , kaip minėta, būtų pačiam malonu klausyt , o ne kaimynui, kiti nori išskirtinumo tam tikra prasme - ilgai krapštomasi su pass elementais, o su pass tai tikrai užtrunka , vėliau ir grotuvų tiuningavimai ir pan. , o ar prie idealumo prieiname ? tai gali būti kaip aukso gabalas š....do krūvoje.bendrai kalbant - garsas kaip ir švarus,ar tiksliau - su geru charakteriu , skoniu ir pan. , bet ne su visai geru išsidėstymu , scena ar dar kaip pavadint, bet ir tai ne visiems problema - svarbu naturalu , nors ir atlikėjai migruoja po scena , bet finale - norint pasimegauti ilgamečiu darbu ir didelėmis investicijomis automobilyje - jy reikia paslėpti, ykišti kažkur y garaža ar pan. , apkrauti 1 metro ar pan. storio sluoksniu watos , garso izoliacijos ir pan. ,nes pašaliniai garsai ( jau nekalbant apie variklio garsa ) "aukšto lygio " audiofilui gali ir isterija ir pan. priepuolius yvaryt , o ir sedynė nepatogi ir pan. gali but...o ar klausom tik taip - važinėjam gi po gatves ir triukšmu sočiai .tad prasmė kiekvienu atveju vis kita - kas jaučiasi išskirtinis pass konstruodamas , kas sau malonų garsą padaręs, kas vidutinio lygio varžybose abejotinai gerą vietą gavęs , kas tarptautinėse arenose pripažintas ...matyt ,kad per plačiai minty išrutuliojau , bet manau tema būtent apie tai , o ne apie Ryčio jaguarą
Bookmarks