Techniškai yra nekorektiška naudoti skirtingų eilių filtrus juostoms. Pagrindinai filtro eilės lygis nusako tai, kaip filtras elgiasi ties skyrimo riba ir atžvilgiu tų dažnių, kurios nufiltruoja. Pralaidumo juostoje filtrai praktiškai identiški. Dvijuostėje sistemoje, su normaliais filtrais (priešbosiui nuosekliai ritė, aukštadažniui nuosekliai kondensatorius) reiktų aukštadažnį jungti priešinga faze nei vidurys. Tačiau lai šituos klausimus sprendžia gamintojai pasiremdami savo laboratoriniais bandymais. Pasitikėti savo klausa automobilyje yra velniškai apgaulinga. Ryte atrodys taip, vakare taip...."Gincė" rašė čia:
Žinoma gali padaryti krūvą matavimų ir va tada jau remiantis jais daryti išvadas. Bet tai ilgas kelias per kopas ir abejoju ar būtina į tokį lygį automobilyje lipti. Plius mano turimomis žiniomis, Lietuvoje nėra nei vieno instalerio, kuris būtų pasiruošęs tai daryti![]()
Bookmarks