+ Reply to Thread
Rodyti rezultatus nuo 1 iki 30 iš 78

Tema: Patarkit.

Hybrid View

  1. #1
    Super Moderatorius Gincė is on a distinguished road Gincė is on a distinguished road Gincė's Avatar
    Registracijos data
    Feb 2004
    Vieta
    Kaunas
    Amžius
    49
    Žinučių
    1,939
    Rep Power
    41

    Pagal nutylėjimą

    kuo geriau generatorius krauna ,tuo geriau sistemai 14,2 v yra gerai ,bet reikia nepamiršt ,kad šiuolaikinio automobilio el sistemos irgi gana daug "ryja" ... Taigi 14.2 v gali pagaminti ir 60 A ir 90 A ir 120 A generatorius - tik silpnesniems tai jau bus dugnas ,o galingesniam normalus rėžimas . Jei prie visų elektros ryjikų priskyrsim dar ir žiemą pusiau pakrautą akumuliatorių ,tai tą norimą 14.2 V įtampą ne taip ir dažnai rasi . Apie akumuliatoriaus talpą reikėtų kalbėti žinant konkretų automobilio modelį ,bet manau ,kad dėti labai didelius dyzelinio tipo akūmus tikrai nėra reikalo ,nes ganeratoriui nuo to tik sunkiau bus ... Jei automobilis ir taip jau dyzelinis ir turi pakankamai didelį akumuliatorių ,tai lieka tik laikas nuo laiko jį pilnai pakraut su pakrovėju ir palengvint jo pakrovimą iš generatoriaus ,galima netgi pakeisti generatorių galingesniu/našesniu ir aišku pasirūpint ,kad elektra iš generatoriaus kuo lengviau patektų į akumuliatorių ... geresnių vaistų nėra
    Būti kovotoju - medžiokliu - tai ne vien tik spęsti aukai spąstus. Kovotojas - medžioklis sugauna auką ne todėl, kad spendžia spąstus ar žino aukos įpročius, bet todėl, kad pats neturi įpročių - čia jo pranašumas. Jis visai ne toks kaip žvėrys, kuriuos gaudo - apriboti sunkių įpročių ir numatomų suktybių. Jis yra laisvas, lankstus, nenuspėjamas. Pasijutęs svarbus,žmogus apsunksta, pasidaro vangus ir tuščias. Kad taptum kovotoju, turi būti lengvas ir lankstus

  2. #2
    Naujokas Imbocilas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Jan 2011
    Žinučių
    95
    Rep Power
    15

    Pagal nutylėjimą

    Citata Gincė rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    kuo geriau generatorius krauna ,tuo geriau sistemai 14,2 v yra gerai ,bet reikia nepamiršt ,kad šiuolaikinio automobilio el sistemos irgi gana daug "ryja" ... Taigi 14.2 v gali pagaminti ir 60 A ir 90 A ir 120 A generatorius - tik silpnesniems tai jau bus dugnas ,o galingesniam normalus rėžimas . Jei prie visų elektros ryjikų priskyrsim dar ir žiemą pusiau pakrautą akumuliatorių ,tai tą norimą 14.2 V įtampą ne taip ir dažnai rasi . Apie akumuliatoriaus talpą reikėtų kalbėti žinant konkretų automobilio modelį ,bet manau ,kad dėti labai didelius dyzelinio tipo akūmus tikrai nėra reikalo ,nes ganeratoriui nuo to tik sunkiau bus ... Jei automobilis ir taip jau dyzelinis ir turi pakankamai didelį akumuliatorių ,tai lieka tik laikas nuo laiko jį pilnai pakraut su pakrovėju ir palengvint jo pakrovimą iš generatoriaus ,galima netgi pakeisti generatorių galingesniu/našesniu ir aišku pasirūpint ,kad elektra iš generatoriaus kuo lengviau patektų į akumuliatorių ... geresnių vaistų nėra
    Va ačiu tikrai naudinga info ir tiesiai šviesei pasakyta. Rytoi pasižiųrėsiu įtampą akume su votmetru ir reikės dirstelt kas ten per generatorius pas mane. Aha auto pas mane ir taip dyzelinis tai jame akumuliatorius pakankamai didelis tik neaišku koks jo stovis... Na tikrai ačiu Gince už paratimus tikrai padėjei. Eisiu ligas gydys elektos sistemai vaistus jau žinau

+ Reply to Thread

Bookmarks

Rašymo taisyklės

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • Jūs negalite redaguoti savo žinučių
Hostingas SERV.LT