Vat aš irgi mąsčiau, kad šešioliktukai turetu jegos, o tryliktukai sunkiau. Originalūs tryliktukai (F karavane jie eina ir į priekį ir į galą) silpnoki, bosas gale, prieky irgi noris šiek tiek bent vidutinių dažnių, juolab kad Alpinėj kiek žinau, įmanoma nustatyti aukštų nuvėlinimo ar tai žemų pagreitinimo signalą, kad priekio ir galo žemi nesipjautų. Kai vakar užleidau pirmą kartą, toks jausmas kad būčiau juos suplėšęs, o buvau atsukęs vos pusę garso. Vėliau kiek bepaleidau, girdėjosi nelabai švarus garsas, ypač priduodant žemų
Gal žaisti su komponentais ?
Gal žinot kokių stipresnių tryliktukų, kurie ėjo / eina į bazinę tam tikrų auto modelių komplektaciją (bandyčiau paraižyt po autolaužynus) Pvz BOSE ėjo į Omega B/C komplektaciją, dar į kažkurią Audi (lyg A8)
Bookmarks