Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
Čia tu gerai pavarei, bet tada iškyla sportinė dilema, per visas mūsų garso varžybas vyksta garso teisėjo interpretacija rašant balus (dažniausiai remiantis savo supratimu kaip groja) o dar ivertinus, kad tau yra šioks toks psichologinis spaudimas tai tas suvokimas nukrypsta į lankas, atskaita imama instiktiviai apsisaugojant per vidury ( tai kalba apie tonalini) nes su scena viskas aišku (konkrečiai aprasykas kas kaip ir už kiek). Tai kaip palyginti dalyviu sistemas, kad jos būtų ivertintos objektyviai, be nuotaikų kaitos ir kitų nedamegotos nakties sindromų?
Manau teisėjų turimos vertinimo instrukcijos, neturi jų stumti į padėtį, kur girdimo efekto neįmanoma objektyviai įvertinti ar apibūdinti. Turi galioti tik tie garso vertinimo kriterijai, kuriuos minimaliai įtakoja teisėjo patirtis, nuotaika, nuovargis. Tai turi būti sausas, aiškus taškų rašymas už konkrečias sistemos galimybes ar jų nebuvimą, toks kaip vertinant instalą.
Deja, man pačiam teko tai patirti - teisėjauti garsą objektyviai yra labai sunku, gal net neįmanoma (pagal taisykles, kokias mačiau), todėl greičiausiai to niekada nebedarysiu.