Viskas labai paprasta - iki 5A vienam kvadratiniam varinio kabelio milimetrui. Esant tokiai srovei, kabelio temperatūra net esant pačioms blogiausioms aplinkybėms neviršys 50 laipsnių. Saugiklis, tai parazitas, ant kurio krenta įtampa. Taigi pagrindinis turi būti maksimaliai leistinas. Kaip vaistinėje seikėti nebūtina, priklausomai nuo aplinkybių, trumpalaikis srovės padidėjimas iki 7-10A vienam kvadratiniam milimetrui nėra kritiška, bet geriau apsistoti ties 5A
Visų pirma turi suprasti, ką saugiklis saugo. Saugo kabelį nuo izoliacijos užsidegimo. Reiškia saugiklinė turi būti kaip galima arčiau akumuliatoriaus, lengvai prieinama, kad ištraukti/pakeisti saugiklį, ir tas kabelio galas kuris yra iki saugiklinės, neturi turėti jokių galimybių sukontaktuoti į korpusą. Laidai automobilyje užsiplieskia akimirksniu, mirkt ir dega per visą kabelio ilgį. Jeigu yra šalia standartinė auto šina, ji taip pat užsiliepsnoja labai greitai. Realiai degančius laidus auto šinoje mačiau, niekam nelinkėčiau to pamatyti.
Bookmarks