kad muzikai nepritrūktų elektros(garso sistemos sunaudojimas maksimaliom apkrovom iki 180A), įdėta du papiktinti generatoriai, išduodantys po 100A, kiekvienas turintis atskirą sužadinimo grandinę ir indikaciją skydelyje
antras generatorius atsistojo panaudojant audi bulkos TDI originalų kronšteiną ir škyvą, buvo pervynioti ir sudėtos tabletės po 14,5 volto todėl krovimas niekad nekrito žemiau 14 voltų nesvarbu kokia apkrova, karbo laisvos apsukos buvo sukeltos iki 1200 rpm kad net ant laisvų generatoriai dirbtų pilnu pajėgumu
projektas procese: "JVC" KW-AVX820 (USB WAV) - toslink -"Helix"DSP.3 - "Media Control v4"by MultiMAKE, "Soundstream" P204e (tweak)- "Focal" TN?, "Tectonic" BMR 3", "Soundstream" P202e (tweak) 2 vnt.- "JBL" T595 Limited Edition (perdaryti į midbosus), "Soundstream" P204e (tweak)- "JVC" HSA1699-02A, "SinusLive" BassPumpII "Optima" YellowTop 75Ah, "Oehlbach" 1F, "HELIX" CAP 33, Laidai "Rega" FSC Quattro, linijiniai - savadarbiai pasidabruoti vintažiniai... Old School Car Audio
visa mašina buvo įšklijuota garso-vibro izoliacija, iskaitant dugną ir stogą
bet visų barškėjimų ant "parazitinių" dąžnių taip išgaudyti ir nepavyko iki galo........
durelės padarytos kaip uždaros dėžės dviem 20cm diametro midbosam, dėl to prisiėjo perkeldinėt el.pakėlėjus, ko pasekoj vairuotojo langas gan sunkiai darinėjasi...........visa durinė apdaila padaryta iš MDF, aptraukta vinilu su dekoratyvinėm siulėm ir paralono paminkštinimu, garsiakalbių podiumai padaryti visiškai nenaudojant špakliaus ir yra aptraukti naturalia oda
Bookmarks