Su žiedais subo geriau netraukiot, labai suprastės jam darbo sąlygos. Šiuolaikiniai žemadažniai ir taip turi masyvias magnetines sistemas ir ypatingai mažus tarpus. Be to modernūs "subai" dažnai projektuojami mažiems, kompaktiškiems tūriams, tai palyginti menki netikslumai turi didesnę žalą, nei seno sukirpimo žemadažniams, kurie paprastai dirba didesniuose tūriuose.
Kitas dalykas yra midbosai, dažnai tai neišvengiama. Kai kuriais atvejais net padeda, bet sukonkretinti sudėtiga. Paprastai, yra privengiama gilių "tunelių" ypač jei magnetas didesnis, o difuzoriaus plotas mažas. Kadangi auto durelių tūris yra gana abstrakti terpė garsiakalbio darbui, tai podiumo formos įtaka ir garsiakalbo darbas sunkiai nuspėjamas. Netgi laikantis, kiek įmanoma, montavimo taisyklių (jei laikysim kad jos yra), garantijos pageidaujam efektui nėra. Dažnai geram rezultatui gauti yra daromi kelių konfigūracijų podiumai, durelių paruošimas, ašies kryptis.
P.S. Autoriui, aš statyčiau už Focal. Nebrangūs, paprasti garsiukai, gana universalūs. Paaugus ir atsiradus didesniems poreikiams, bus nesudėtinga jais atsikratyti (gero brando privalumas).
Bookmarks