Citata skiesflyer rašė čia: Peržiūrėti žinutes
Omsonai, nurimk. Perklausos nepadės, kai yra nusistatymas tai niekas nepadės. Tikiu, kad p. Artūras puikiai žino kas yra Hiraga, juk tai sena kaip pasaulis schema. Beto pamenu kad ir automobilinę versiją tikrai yra klausęs Forte. Yra galybė tokių schemų, tik daugelis sunkiai įgyvendinama mašinoje. Yra ir gamyklinių A režime dirbančių, bet kalba ne apie tai... Kalba būtų apie tai kad automobilyje yra ne vienas AB agregatas (gamyklinis), kuris gali ramiai gulėti šalia A klasės ir nė kiek nenusileisti (kad ir F5'tam). Svarbiausia nebūti iš anksto nusistačius, o realiai vertinti ir priimti.

Kas liečia žemo lygio transportą poroje su geru SAK (3900 tokiu nepavadinčiau), tai tikrai nemanau, kad tai gera idėja. Nes transporto kokybė (CD) taip pat turi įtakos galutiniam rezultatui.

P.S. Legendomis aš netikiu.
P.S.S. Kadangi tema nuvažiavo takeliais, tai pabandysiu išvairuoti. Man toliau rūpi 7990 tema. Tiksliau 7990 + H900, kodėl taip neigiamai įvertintas šis derinys?
Taip transporto kokybė turi įtakos čia faktas per grubiai pasakiau tiesiog daviau grubų pvz. Ir sutinku, kad yra gerai grojančių AB klasėje automobilinių stiprintuvų, bet tokio tipo stiprintuvas kaip hiraga tikrai groja neblogiau. Automobiliniai stiprintuvai kurie groja A class dažniausiai groja iki tam tikros ribos toliau persijungia į AB klasę. O kas liečia dėl transporto tai tarkim Alpine 7990 transportas yra identiškas žymiai žemesnės klasės grotuve alpine cda-7878