Citata skiesflyer rašė čia: Peržiūrėti žinutes
Gal geriau neprasidėti su tais žaisliniais SPX, bus silpniausia sistemos vieta. Komplektuok iškarto normalią akustiką, sutaupysi laiko ir lėšų (neprotinga pirkti šlamštą, instaliuoti ir keisti išgirdus rezultatą).
Blogai kai kalbi konkrečiai, tačiau nežinodamas daug ko. Visa SPX serija išdirbta bendradarbiaujant su ScanSpeak, kai kurie yra paprasčiausi klonai, apvilkti į Alpine kailiuką.

Citata skiesflyer rašė čia: Peržiūrėti žinutes
Duosiu kaip pvz į ką reiktų orientuotis. Priešbosis ScanSpeak Revelator 18W/4531G, aukštadažnis ScanSpeak Illuminator R3004/6020-00, žemadažnis JL Audio 8w7 (puikiai derėtų prie A6).
Nelabai geras patarimas - naudojant standartinę e46 instaliacijos vietą, 18W/4531G būtų montuojamas ant žiedo, kurio aukštis apie 4 cm (tiksliai nepamenu) Žiedo vidinis matmuo būtų apie 160 mm, tuo tarpu minimo garsiakalbio magnetas 110 mm. Taigi visam atbulianiam difuzoriaus darbui liktų 20 mm žiedas. Tai yra mažai. Be to, norint 18W/4531G leisti aukščiau kaip 1 kHz, jį reiktų smarkiai sukti, o tai problema. Aukštadažnis taip pat sunkiai montuojamas. Filtrai bus taip pat nepigūs.
Iš kitos pusės, aš abejoju, ar reikia nedarant pilnos garso izoliacijos automobilyje, komplektuoti sistemą iš elementų, su kuriais sunku dirbti ir mėnesiais likti be automobilio, arba važinėti su išdraskytu.
Dėl subo, aš gal beviltiškai atsilikau, tačiau W7 serija visa buvo skirta gezams, bet ne muzikos klausymui. Jeigu nori kokybės ir JL, tuomet W6 serija tam yra. O 8" yra per mažai, kažkada žaidžiau su Cerwin Vega 84 tikėdamasis kažką išspausti. Šiek tiek geriau nei visai be subo Esant mažam subo dinamiko plotui, visas spaudimas gaunamas didinant difuzoriaus eigą. Pats blogiausias būdas...