+ Reply to Thread
Rodyti rezultatus nuo 1 iki 30 iš 35

Tema: Dar kartą bandpass vs fazikas vs uždara dėžė

Hybrid View

  1. #1
    vietinis Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M's Avatar
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Kaunas
    Amžius
    63
    Žinučių
    5,660
    Rep Power
    79

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    neturiu tokios angos
    Tu gi pats puikiai žinai, kad uždara Qtc 0.707 dėžė gali gerai skambėti tik esant labai ribotose situacijose:

    1. Automobilis universalas arba, chečbekas ir dėžė atsukta (arba bent pusiau) į saloną sumontuota kampe.
    2. Nemažas sedanas, dėžė sumontuota taip, kad difuzorius pilnai įvestas į saloną, be jokio tunelio, kampu į langą. Bagažinė sandariai atskirta nuo salono.

    1 atvejis įgyvendinamas labai lengvai, parinkus garsiakalbį, įvertinus salono žd stiprinimą, galima gauti gerą rezultatą.
    2 atvejis labai problematiškas, visų pirma dėl to, kad reikia pjaustyti daug, silpnėja auto konstrukcija, sudėtingas darbas. Naudoti 20 cm subą ir išnaudoti gamyklinę vietą, kuri tipiškai yra limuzinuose, tai čia tik dalinis sprendimas, iš esmės tai ne subas, tai šioks toks žemų papildymas.

    Bandpass vaistas nuo visų ligų - 10 -15 cm skylė į saloną, ir pučia kiek reikia ir kada reikia. Tikslumas užtikrinamas skaičiavimo metu, belieka tik išpildyti be didelių nukrypimų. Jeigu jau labai preciziškai, tai gali tekti paderinti montavimo į auto metu. Teisybė, stiprintuvo damping faktoriui reikalavimai ne prasti.

    Citata Black Scorpio rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    o vat šitos sąvokos arba nesuprantu arba man su galva kažkas negerai kuo ji sksiriasi nuo paprastos uždaros?
    Sinonimas, žargonas mintyje turint kad gabaritas sumažintas. Pvz Focal 13V7511
    Qtc 0,5 laisva, nespausta 148 litrai
    Qtc 0,7 normaliai spausta 51 litras
    Qtc 0,9 spausta 27,5 litro
    SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos

  2. #2
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Citata Artūras-M rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Tu gi pats puikiai žinai, kad uždara Qtc 0.707 dėžė gali gerai skambėti tik esant labai ribotose situacijose:

    1. Automobilis universalas arba, chečbekas ir dėžė atsukta (arba bent pusiau) į saloną sumontuota kampe.
    2. Nemažas sedanas, dėžė sumontuota taip, kad difuzorius pilnai įvestas į saloną, be jokio tunelio, kampu į langą. Bagažinė sandariai atskirta nuo salono.

    1 atvejis įgyvendinamas labai lengvai, parinkus garsiakalbį, įvertinus salono žd stiprinimą, galima gauti gerą rezultatą.
    2 atvejis labai problematiškas, visų pirma dėl to, kad reikia pjaustyti daug, silpnėja auto konstrukcija, sudėtingas darbas. Naudoti 20 cm subą ir išnaudoti gamyklinę vietą, kuri tipiškai yra limuzinuose, tai čia tik dalinis sprendimas, iš esmės tai ne subas, tai šioks toks žemų papildymas.

    Bandpass vaistas nuo visų ligų - 10 -15 cm skylė į saloną, ir pučia kiek reikia ir kada reikia. Tikslumas užtikrinamas skaičiavimo metu, belieka tik išpildyti be didelių nukrypimų. Jeigu jau labai preciziškai, tai gali tekti paderinti montavimo į auto metu. Teisybė, stiprintuvo damping faktoriui reikalavimai ne prasti.


    Sinonimas, žargonas mintyje turint kad gabaritas sumažintas. Pvz Focal 13V7511
    Qtc 0,5 laisva, nespausta 148 litrai
    Qtc 0,7 normaliai spausta 51 litras
    Qtc 0,9 spausta 27,5 litro

    Aš viską kuo puikiausiai suprantu ir atsakiau prieš tai buvusiose postose.

    Kas liečia bandpasą tai tikrai man priimtinas sprendimas MB, BMW automobiliose kaip tu ir sakai. Bet dažniausiai pasirenku uždarą dėl kompaktiškumo ir komponavimo lengvumo, nes mano instaliacijų didžioji dauguma yra praktiškos, kad automobilio naudojimui tai netrukdytu.

+ Reply to Thread

Bookmarks

Rašymo taisyklės

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • Jūs negalite redaguoti savo žinučių
Hostingas SERV.LT