Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
Realiai manau tylioje mašinoje, gal kokiame Bentlyje ir RR bus apie 60 dB, bet net aukštos klasės automobiliose jis bus mažesnis, su salyga, kad klausomos muzikos lygis neviršys dar nevarginančių 100-105 dB. Dar triukšmo lygis labai keičiasi didėja nuo šlapios dangos ir lietaus.
Taip Mirka, aš 60 dB dinaminį diapazoną ne veltui ir pavadinau siektinu, tai yra gero vinilo dinaminis, reiškia šiek tiek kompresuotą klasiką klausyti galima
Realiai, nepamenu tiksliai skaičių, tačiau iš MK kasečių įrašų darymo laikų pamenu, kad įrašas su 52-54 dB dinaminiu diapazonu praktiškai nesugadindavo originalo (popsuchos) ir kasetės triukšmas jau neerzindavo. Po to kai sugebėjau su savos gamybos dinaminiu pamagnetinimu (analogas Dolby HX PRO) įrašyti maždaug su 60 dB dinaminiu, apskritai baigėsi problemos dėl skirtumo tarp originalo vinilo ir įrašo kasetėje. Automobiliuose nematavau tiksliai kur riba, tačiau nematau esminio skirtumo - 60 dB siektinas idealas esant 100 - 120 km, realiai 52-54 dB bus praktiškai tolygu idealui. ~40 dB bus tipinėje tūlo lietuvio auto su šiokia tokia aparatūra...
Teorinės vinilo galimybės artėjo link 70 dB (CD ~98), tačiau praktiškai tai nelabai pasiekiama. Kažkada turėjau Rygos plokštelių įrašų studijos Melodija testinį vinilinį diską, skaičiai atmintyje liko susidėlioję...
Realus šiuolaikinio CD įrašo dinaminis diapazonas sukasi apie tuos pačius 60 dB, dažniau artėja link 50 dB. Norintys ir turintys laiko galėtų užsiimti ir patikrinti savo mėgstamiausių kompaktų dinaminį diapazoną. Turint kompus, tai padaryti labai paprasta. Tik reikia matuoti ne tarp maksimalaus signalo ir tylos pauzėje, o tarp maksimalaus signalo ir liekamojo triukšmo pačiame įraše....

P.S. Skaičiai iš atminties, jie realūs, bet tai ne enciklopediniai duomenys.

Citata peckurys rašė čia: Peržiūrėti žinutes
Nu jūs čia giliai parašėt... Nelabai ir supratau ką skaičiau. :/
Jeigu sugebėsi įsigilinti, tai smarkiai padės siekiant gero garso