Žiūrint į perspektyvą, gal ir aš taip patarčiau. bet štai kaip viskas gaunasi su tais dviem:
1. brangi subų dėžė (kogero ne dvigubai brangiau nei vienam subui, o trigubai)
2. Ateityje norint išnaudoti abu subus reikės naujo stiprintuvo (pigiau nei 700lt manau neprasisuksi su dėvėtu)
3. liks neišnaudotas jau turimas stiprintuvas, teks ir tą keisti. GERIAUSIU ATVEJU keitiams gausis 1 prie 1.
4. Du subai = nėra bagažinėje vietos
5. Du subai = slėgis didesnis, vibracijos didesnės, pašalinių garsų daugiau, o lauke žmonės galės juoktis is barskančių raktų bagažinėje, ortakių apsauginių gumų plerpimo, apdailų barškėjimo į skardas. Lauke garsai tikrai prajuokins ne vieną.
bet.... jei su visu tuo susitvarkysi, rezultatą turėsi geresnį.
o dėl 2 omų, jei srovės permažai, tai jokio skirtumo 4 ar du. vistiek baubly turi..
Bookmarks