Gal prieš dešimtmetį aktyviau domėjausi akustika automobilyje. Senais laikais esu Nissan Sunny išklijavęs garso/vibro izoliacijomis ir sukurpęs mano ausimis skambančią sistemėlę Dabar kitas automobilis, kita kainų kategorija, brangesnės klaidos... Panašu, kad vieną klaidą jau padariau nepasitaręs.
Situacija tokia: automobilis Toyota Avensis 2008m. sedanas T25. Magnetola 2din Toyotos pasididžiavimas su navigacija. Šitaip negrojančios magnetolos ir su tokia atsilikusia navigacija dar reikia paieškoti Patiko tik laisvų rankų įranga, kuri šiek tiek nulėmė būsimos magnetolos pasirinkimą. Būčiau ėmęs 1din, dabar būtų mažiau klausimų. Multimedijos nenorėjau iš principo, o iš grotuvų 2din pasirinkimas mažas. Išsirinkau Alpine CDE-235BT. Žinau, kad CDE žemiausia klasė, bet tikiuosi gros geriau už multimediją ir liks pinigų akustikai http://www.avtozvuk.com/az/2012/09/024-alpine.htm Vat šitoje vietoje jau reikia patarimo. Magnetola turi tik vieną porą linijinių Kur link dabar orientuotis: ar rinktis kuo jautresnius komponentus tikintis, kad jie skambės nuo magnetolos, o linijinius panaudoti subui, ar linijinius atiduoti priekinei akustikai, tikintis, kad ją sugebėsiu padaryti pakankamai tobulai grojančią žemų dažnių diapazone?
Jeigu be stiprintuvo, tai galvoju apie Focal KIT 165 A1 arba Rainbow SL-C6.2 lyg pagal magnetolą lygis. Labai kažko daug iš jų nereikalaujant tada komplektuočiau žemadažnį. O jeigu tikėtis, kad žemadažnio neprireiks (sunku patikėti), tai ką komplektuoti priekiui? Trijuostę? Beje, nuo senų laikų turiu mažylį Audison SRX2, kuriam rasčiau vietą priekyje netoli magnetolos, bet jis gal šiuo atveju nelabai tiks. Biudžeto labai nevaržyčiau, kad po to nesigraužti ir daug nebekaitalioti.
Kad neskaityti visos rašliavos sukonkretinsiu klausimą: ar labai sudėtinga su minėtais komponentais ir minėtu stiprintuvu suregzti priekį, kuris padoriai atkurtų žemus dažnius be subo? Jeigu ne, tai kurią sistemos dalį keisti?
Bookmarks