Viduriuko gali užtekti ir dešimtuko. Tačiau tryliktukas turi daugiau privalumų negu dešimtukas garso prasme. Montavimo tik trūkumai.
Aktyvus filtras dažniausiai automobilyje naudojamas žemesniame dažnyje ir vien dėl to, kad ten labai didėja filtrų dalys. Plius aktyvaus privalumas dinamikoje. Tačiau kalbant apie aukštą diapozoną tai tik pasyvas. Niekada nedariau 18db kirtimo ir skaitau, kad jis mašinoje beveik nereikalingas ir ypač 3-5khz zonoje. Ten geriausiai pirmos eilės filtras (aplamai geriausiai būtų, kad tų filtrų nereiktų nes jie neigiamai įtakoja garsą) tik ne visada jį eina panaudoti tada einam prie antros eilės 12db ir to pilnai pakanka. Taip kad nėra taip viskas sudėtinga kaip pats galvoji.
Bookmarks