Paskaitinejau cia esancias temas, taip kad nepulkit must tipo 'jau buvo rasyta' Apie technine visu izoliavimu ir klijavimu puse cia neklausiu. Reikia daugiau 'koncepcinio' patarimo.
Yra auto bmw e30 ('chuliganke'), 4 duru. Priekinese padaryta vibroizoliacija bitumu, porolono nera. Vaziuojant iki ~120kmph muzikos galima klausyt gana maloniai, bet greiciau - jau nelabai. Todel norejau pasiklausti - kurias sritis vertetu papildomai izoliuoti? Galines dureles? Dugna? Galiniu ratu arkas? Stoga? Variklio/salono pertvara? Bet pastarajam jau reikia visa panele nuardyt, ar ne? Kuriose vietose pakaktu bitumo, o kur vertetu deti ir porolona? Nes as nusiteikes pirmiausia patvarkyti ta dali, kuri galetu duoti didziausia efekta minimaliom litu ir laiko sanaudom Daryciau pats.
Beje, o jei kartais sugalvociau masina perdazyti, paruosiant pries korozija, esancius korozijos zidinukus naikinant ir pan. - ar sudeta garso izoliacija reikes krapstyti ir lupti lauk, ar ji liks tinkama naudojimui? Nes cia reiketu gerai pagalvoti, gal netycia pirma ruosti dazymui, o tik paskui akustikom uzsiiminet
Nepasidiziuokit pasidalinti mintim. Dekui.