Į šitą automobilį bitumą reiktų paklijuoti ant išorinės skardos, viduje durų. Po to klijuoti tarp apmušimo ir skardos. Ten kur galima naudojame pūstą gumą, bet ne viduje durelių, o tarp apmušimo ir skardos. Garsiakalbio podiumą galima perdaryti į medinį arba apklijuoti esamą bitumu. reikia stengtis nepalikti tuščių vietų tarp apmušimo ir skardos. Galima naudoti sinteponą ar kitokias medžiagas. Reikia atkreipti dėmesį į pašvietimo lemputę duryse. Nuo karščio sinteponas gali užsiliepsnoti. Jei nėra patirties tai au filtrais nereiktų žaisti, nebent galima pasikeisti kondensatorių iš elektrolito į gerą, sakykime Audyn+ pagal originalų nominalą ir viskas. Bus HI-Endas. Na ir žinoma rekomenduotina pasikeisti aukštadažnius. Tada filtrą reiktų derinti pagal esamą situaciją. Iš ausies ! Focal kitui tikrai nereikia taupyti. Manau rezultatą galima ir be jo pasiekti dar ir geresnį už panašius pinigus. Man tokia nuojauta, kad ten galima sudėti 20cm garsiakalbius. Pagal nuotraukas panašu, kad stiklas yra gana toli nuo apmušimo. Tačiau tokius dalykus tik nusiėmus apmušimą galima pamatyti. Esu įkišęs keturis dvidešimtukus į 2007 VW Passat. Ten galinėse duryse buvo atliktos " aukštojo pilotažo figūros". Juokauju žinoma.
16cm garsiakalbis ir 92db 1w-1m tai žemų praktiškai nesigirdės, gal nuo kokių 150hz ir viršun. Focalas panašius gamina kur deda į Utopijas tai pora kainuodavo apie 1200lt. Jis yra geras vidurių garsiukas į trijuostę sistemą. Taip, kad reiktų džiaugtis 92db 1w-1m dvidešimtuku ir tai subas nepamaišytų. Va toki mašinose reikaliukai su žemais dažniais.
PS Automobiliuose žemus dažnius maskuoja variklio keliamas triukšmas ir triukšmas važiuojant, todėl darant pilną garso izoliaciją tokiam auto kaip Peugeot mes tildydami triukšmą pradedame girdėti audiosistemos žemus dažnius, nes jie santykyje su triukšmu atsiranda garsesnėje pozicijoje. Tam ir reikalinga garso izoliacija.Plius bendra aplinka automobilyje pagerėja.
Bookmarks