Gal jie visai neblogi. Jei spragsi, vadinasi jiems jau kažkas netinka. Gali būti kad tu tiesiog per daug iš jų reikalauji....
Niekas nepasakys dabar kiek ten tu ko prireguliavęs. Galų gale kokį įraša klausai. Priežasčių yra daug, ir teorinės analizės metodu čia nepasakysi nieko.
WWW.GARSUGAMA.LT - 8 605 19197
+370 686 40304, www.wix.com/arturass/wwwarthur-s-page
Koks tiklus aukštadažnio modelis?
+370 686 40304, www.wix.com/arturass/wwwarthur-s-page
Šitas aukštadažnis turi būti jungiamas 3500hz, o tiksliau ir geriau nuo 4000hz. Todėl, kad jungi žemai jis nelaiko galingumo ir kraipo, o po kiek laiko iš viso sudegt gali.
Last edited by Artūras S; 2014-06-23 at 06:00 PM. Priežastis: gramatinė klaida
+370 686 40304, www.wix.com/arturass/wwwarthur-s-page
Esmė ta, kad dauguma čia esančių DSP nemylėtojų nėra padarę nei vienos rimtesnes sistemos su labai kokybišku DSP produktu, nes priešingu atveju tokių nesamonių nerašinėtų . Suprasčiau jei tokios nuomonės skraidytų 10m atgal (nors ir tada
jau buvo pagamintų labai rimtų DSP produktų automobiliui)vienok šiai dienai šnekėti tokius niekus, atleiskit, bet labai neprofesionalu. Neįdomu man kiek metų jūs su audio dirbat, bet kapstotės pradinuku lygyje bei švaistotės "rimtais" pareiškimais.
Gėda ponai senbuviai, tikrai gėda man už jus. Prieš pradėdami pilti pamazgas ir girtis kiek automobilių teisėjavot , krapštėt ar dar ką darėt pasikartosiu - jūsų pareiškimai apie Pasyvo privalumus prieš aktyvą rodo jūsų visišką atsilikimą.
Geros dienos
Aš vadovaujuosi vien klausa ir paskutiniais metais esu aplankęs nemažai šalių, kuriose teko ir dalyvauti ir teisėjauti tai galiu tik pritarti Donatui, kad šiai dienai actyvi sistema nebe nusileidžia pasyvui tiek namie tiek automobilyje.
Taip ir būtinai 12db per oktavą kirtimu. 6db netinka todėl ir girdisi iškraipymai. helix teisus.Jei ką tai šituos dalykus rašo prie garsiakalbio charakteristikų. Tiesiog paskaityti reikėjo.
+370 686 40304, www.wix.com/arturass/wwwarthur-s-page
Skaityti moku. Ir buvo is pradziu 12 Oct. Bet kai tik aukstadaznius permetu ant 12 Oct, viduriai dingsta... Dar ka pameginau. Permeciau maga is 3way I f/r/sub padeti. Kaip supratau pastaroji padetis skirta daugiau pasyvui. Esme tokia kad auksti nebesaudo. Bet kitas dalykas kad 3way padetis yra aktyvui. Ir su ja skambejo graziau. Beda kad priesbosis groja daugiau tik vidurius. Zemo beveik nera. Nors nufiltruoti 80-2000hz 12 Oct.
Dar ka pastebjau beskaitydamas. Ar butina daryti taip vadinamus overlap su dazniais? Tarkimas priesbosis groja nuo 63hz, tai suba leisti nuo 80hz? New vieni sako geriau tail, kiti sako geriau sub a zemiau leisti negu priesbosis. Bet taxa tarpas atsiras,taip? Ar yra tam kokia taisykle as is skambesio reguliuoji?
Persidengimą ar tarpą daryti galimą, bet reikia klausyti matuotis. Nes tai nuo daug ko priklauso.
Kolkas ritės ir kondikai formuoja garsą.
Jei naudoji grotuvo filtrus, korekcijas tai jau nebe pasyvi sistema nesvarbu kiek juostų bus. Aplamai jei grotuvas turi kažkokius tai DSP funkcijas ir nėra direct rėžimo tai jau yra aktyvi sistema. Sukirtimus tarp boso ir priešbosio daraisi tokius kaip geriausiai skamba jei nebegirdi kaip yra geriau tada kreipiesi pagalbos pas suprantančius ir girdinčius.
Sveiki vyrai. Taigi sudejau paskutinius akordus savo sistemoje. Rezultatu esu patenkintas. Taipogi issprendziau bedas su aukstadazniu saudymu. Stiprintuvo gamintojas nurodo kad 1-4 kanalai yra vienodi, taigi teoriskai ant kuriu kabinti priesbosi, ant kuriu aukstadazni nera skirtumo. O realybej pasirodo yra skirtumas. Tai priesbosius pajungiau ant front, o tweeterius ant rear kanalu, stiprintuvo filtrus visai isjungiau. Magas labai puikiai susitvarke su filtrais. Aukstadaznius paleidau nuo 4k hz. Proto ribose garsiai klausantis groja, svariai. Dekui visiems netingejusiems atsakyti I mano klausimus
Pioneer p90, Alpine pha-h900,Sony xes
Pirmoji pozicija apskritai tik pasityčiojimo verta
Visus girdėjau ir ne vieną kartą, nei vienas iš paminėtų negroja. Kas toliau? Įtikinėti save, kad tai yra gerai? Apskritai, jeigu aš garso šaltinį naudoju internetą, kad ir pajungus prie vidutinės sistemos, tai aš žinau kad yra kaip yra. Tačiau jeigu jau aš automoboliui skiriu/skirčiau tokius pinigus ir tiek darbo, kiek kainuoja logiška sistema su tavo paminėtais komponentais, tai tos sistemos grojimo kokybė salyginai yra palygintina su garsu, paduotu į vidutinę sistemą iš garso kortos, kuri yra integruota kompo motinineje. Garsas vargina. Nafik, geriau nieko nedaryti ir važinėti su gamykline.
Apskritai, kaip garso šaltinis skaitmeninis signalas jau daugiau nei pakankamas. Net ir su nebrangiomis garso kortomis, AAC-HE 64 kbits/sec užtikrina visai neblogą garso signalo kokybę. Pas mane pastoviai groja jazzradio.com fone ir tikrai galima apturėti malonumą. Iš bėdos net ir nemokamai suteikiami 40 kbits/sec jau visai pakenčiama. Lyginant su analogine radija (naudoju seną Rotel RT-824) esminio skirtumo nėra, klausant pvz LRT2 (klasika).
SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos
Vien grotuvas dar nieko nenulemia taip, kad jei ir girdėjai sony xes su x1 bloku ir nepatiko tai dar nieko nereiškia. Nuvertinti taip negalima, nes atėjęs žmogus ir perskaitęs tokį postą klaidingą nuomonę susidarys. Manau jums reikia dar kartą pasiklausyti ir dar kartą gal būt reikia pamiršti nusistatymus prieš dsp. Ar man tik taip atrodo ar tikrai esate nutolęs nuo audio sistemų ir apsiribojat pvz Rotel RT-824
Omsonai, per tuos 10+ metų kiek gyvuoja foruma, neįvyko absoliučiai nieko naujo auto garso srityje. Viskas tik ritosi žemyn. Visi procesoriai kuriais žavitės, seniau dirbusių šioje srityje buvo išbandyti maždaug prieš 10 metų, na gal kai kas prieš 8. Tas pats liečia ir grotuvus, kuriuos vis dar atrandate.
Neišvengiamas likimas visų, kurie turi ausis - atsisakymas bet kokių procesorių garso trakte. Ne tu pirmas, ne tu paskutinis. Visa tai įvyks savaime. O dabar gali pasakoti apie stebuklingus rezultatus, manai tikiu? Ar manai, kad įlipęs į tavo darytą automobilį išgirsiu tokį garsą, kuris atjungs mano skepticizmą? Garantuoju kad kaip įlipsiu, taip ir išlipsiu, mintyse galvodamas ką pasakyti, kad per daug aštriai nepasivaipyti
Tai nuo tavo postų, galima susidaryti klaidingą nuomonę, nes procesoriaus pasirinkimas tai tikrai klaidingas kelias. Iš esmės, tai tik bandymas maskuoti savo nesugebėjimą suvaldyti sistemos. Čia lugiai tas pats, kas vietoje to, kad nusiprausti, apsipilti brangiais kvepalais
SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos
Na tada man rekomenduok automobilį kuris su pasyve sistema nustebintų mane su malonumu pasiklausysim, galbūt netgi kartu būtų smagu pasiklausyti ir aptarti.
Nieko geriau nėra už savo auto. Išmesk visą šlamštą (vadinamą procesorių, nors tai tik laikų korekcija ) aktyvius filtrus ir pasikoreguok sistemą. Jeigu nepadarei kvailysčių komplektuodamas bei montuodamas garsiakalbius, pamatysi kaip užgros.
SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos
Pasyvinė sistema - tai tik išeitis eiliniam vartotojui turėti porą kolonėlių ir žaisti sau su laidų, stiprintuvų , signalo šaltinių kaita. (Tą diktuoja rinka)
Jei namuose teisingai parinkus garsiakalbius bei apiforminimą galima turėti neblogą rezultatą, automobilyje - tai nelogiškas ir neteisingas sprendimas.
Bet kurią neblogai grojančią auto pasyvinę sistemą pajungus pokanaliai ir teisingai suvaldžius kokybiško DSP pagalba turėsite geresnį rezultatą.
Buvo atlikti eksperimentai toje pačioje auto, su pačia geriasia akustika ( Scanspeak ), geriausiais stiprintuvais ( Brax ) ir instalu, su sekančiais rezultatais:
1. Sistema su DSP skaitmeniniu filtavimu bei laiko korekcijomis
2. Sistema su analoginiu aktyviu filtravimu be laiko korekcijų
3. Sistema pasyvinė
Pirmoje pozicijoje neabejotinai DSP (Pioneer P90 DSP, patobulintas), antroje DIY analoginis aktyvus 24db/okt Linkwitz Riley filras, ir paskutinėje - pasyvinis filtras, su pačiomis geriausiomis detalėmis.
Tarp pirmos ir antros pozicijų skirtumai labai minimalūs, skiriasi tik atlikėjo pozicija scenoje,
konfigūracijoje su pasyviniu filtru nukenčia detalumas, žemų dažnių kontrolė,scena bei garso fokusavimas.
Visos trys konfigūracijos maloniai klausėsi, tonališkai labai panašios ( matavome) , skirtumai tarp jų tikrai nėra kardinalūs , teko klausyti valandų valandas, daryti pertraukas, kad adekvačiai įvertinti skirtumus, bet išvadas pasidarėme su bičiuliais tas pačias.
Neturiu jokių išankstinių nusistatymų prieš pasyvines sistemas, pats savo gamybos namų akustikoje tebeturiu pasyvinį filtrą ir jis daro savo darbą gerai, bet tai mano
nuomonės nekeičia - žinau, jog mano akustika gali dar daugiau, su kokybišku DSP bei pokanaliu stiprinimu.
p.s. Artūrai - Absoliučiai viskas tobulėja, to nepripažinti sau - vadinasi netobulėti pačiam Skatinkit forumiečius eksperimentuoti ir išvadas darytis patiems, jūsų forumas nuo to taps tik brandesnis ir turtingesnis.
as vienas vis apie tas varžybas visi pasyvūs... tai susiburkite su savo auto aktyvais, pasyvais paklausyt atsiras norinčių nes jau senokai buvo toks renginukas, ivertinsim kas geriau skamba ar aktyvas ar pasyvas, kažkaip ir as netikiu kad kas patobulejo . Dar manau kad šiuo laikmečiu niekas nieko rimto nesusidejes i auto o tik šiaip blevyzgoja.( neskaitant Pauliaus). Pas mane lentynose taip pat guli super pasyvine old sistema, bet nėra impulso isimontuoti i auto, vis laukiu jo. Idomu ar seni vilkai dar groja savo mašinose ar tik su stockais važinėja.
SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos
jei ausys kreivos ir norint nustatyti saugu gain su multimetru, koki dazni aukstadazniams reikia leisti?
jokio neleisk, jei ausys kreivos statyk viską ant min
Bookmarks