Pasyvinė sistema - tai tik išeitis eiliniam vartotojui turėti porą kolonėlių ir žaisti sau su laidų, stiprintuvų , signalo šaltinių kaita. (Tą diktuoja rinka)
Jei namuose teisingai parinkus garsiakalbius bei apiforminimą galima turėti neblogą rezultatą, automobilyje - tai nelogiškas ir neteisingas sprendimas.
Bet kurią neblogai grojančią auto pasyvinę sistemą pajungus pokanaliai ir teisingai suvaldžius kokybiško DSP pagalba turėsite geresnį rezultatą.
Buvo atlikti eksperimentai toje pačioje auto, su pačia geriasia akustika ( Scanspeak ), geriausiais stiprintuvais ( Brax ) ir instalu, su sekančiais rezultatais:
1. Sistema su DSP skaitmeniniu filtavimu bei laiko korekcijomis
2. Sistema su analoginiu aktyviu filtravimu be laiko korekcijų
3. Sistema pasyvinė
Pirmoje pozicijoje neabejotinai DSP (Pioneer P90 DSP, patobulintas), antroje DIY analoginis aktyvus 24db/okt Linkwitz Riley filras, ir paskutinėje - pasyvinis filtras, su pačiomis geriausiomis detalėmis.
Tarp pirmos ir antros pozicijų skirtumai labai minimalūs, skiriasi tik atlikėjo pozicija scenoje,
konfigūracijoje su pasyviniu filtru nukenčia detalumas, žemų dažnių kontrolė,scena bei garso fokusavimas.
Visos trys konfigūracijos maloniai klausėsi, tonališkai labai panašios ( matavome) , skirtumai tarp jų tikrai nėra kardinalūs , teko klausyti valandų valandas, daryti pertraukas, kad adekvačiai įvertinti skirtumus, bet išvadas pasidarėme su bičiuliais tas pačias.
Neturiu jokių išankstinių nusistatymų prieš pasyvines sistemas, pats savo gamybos namų akustikoje tebeturiu pasyvinį filtrą ir jis daro savo darbą gerai, bet tai mano
nuomonės nekeičia - žinau, jog mano akustika gali dar daugiau, su kokybišku DSP bei pokanaliu stiprinimu.
p.s. Artūrai - Absoliučiai viskas tobulėja, to nepripažinti sau - vadinasi netobulėti pačiam Skatinkit forumiečius eksperimentuoti ir išvadas darytis patiems, jūsų forumas nuo to taps tik brandesnis ir turtingesnis.
Bookmarks