Citata Artūras-M rašė čia: Peržiūrėti žinutes
Na darbas toks
O jeigu rimtai, tai visada laikiausi principo, jeigu jau darai subą, tai jis turi būti toks, kurio užtenka visiems poreikiams (be SPL). Tai yra subas turi spausti 120dB be perkrovos visoje juostoje. Kitu atveju geriau jokio subo ir gyventi tik su priešbosiais ir, lai smegenys pakoreguoja garsą pačios. Realiai taip ir gaunasi, pripranti ir to ko neatkuria sistema, prikuria smegenys Žinoma geras subas sistemos biudžetą padidina ko gero kaip minimum 30%, dažnu atveju ir padvigubina...
.....
Viskas tvarkoje, bet yra dar Mms garsiakalbio pakabos svoris,kuris yra taip pat labai svarbus parametras garsiakalbio darbe. Kuo didesnis svoris, tuo didesnė inercija ir tuo sunkiau tą inerciją suvaldyti. Kuriuo atveju gausime didesnę naudą? Ar su stipresniu magnetu ar su lengvesne pakaba? Čia manau kėkvienu atveju individualiai. Jei stiprintuvas "raumeningas" ir yra pakankamai vietos automobilyje, tada manau galima naudoti tau priimtinesnį variantą, bet jei stiprintuvas vidutinis, tada tikriausiai geriau "kabinti" jam lengvesnį svorį. Išsaugosime geresnę kontrolę ir naudojant du vienetus turėsime panašiai slėgio. Tai maniškis variantas. Jis šiek tiek pigesnis(spėju). Žinoma visur kažką išlošiame, bet tuo pačiu ir pkažką prarandame. Tas vyksta abiem atvejais ir instaliuotojas pats nusprendžia kas yra konkrečiu atveju geriau. Kaip žinome įtakoja biudžetas, montavimo vieta ir t.t.