Sakyčiau visumoje klaidinantis požiūris. Automobilio tūris yra labai mažas ir atstumai daug mažesni nei žemų bangų ilgiai. Labiau teisingai apipavidalinti kompresinio tipo garsiakalbiai yra naudotini. Vienatūriams nesunku ir uždarą dėžę gerą pagaminti, tik šią dėžę būtina kišti į automobilio galinį kampą ir kaip galima labiau atsuktą link salono, pačiu blogiausiu atveju bent jau į priešingą šoną, bet jokiu būdu ne nuo galinės sėdynės atlošo nukreiptą į bagažinės duris.
Beje, Cadense pro 12x4 yra toks pats klasikinis garsiakalbis, ką čia vadini pro. Kokia jo kokybė nežinau, bet jis neturi būti blogas, tik greičiau nelabai tinkamas. Tokio tipo garsiakalbius tikslinga automobilyje naudoti kaip laisvatūrius, tai yra montuoti į palanges arba į labai didelius tūrius. Nežinau šio konkretaus modelio savybių, gal jis koks kreivas.
O sedanams, tik teisingas bandpass gali duoti greitą ir gerą rezultatą. Gal išimtis tik limuzino klasės automobiliai, nes jų salonai ilgesni. Visais atvejais būtina subalansuota sistema, o ne tik geras subas. Subas negroja, jis tik virpina orą. Ir tas virpinimas turi būti suderintas su likusia sistemos dalimi. Apskritai nereikia ciklintis ties subo problema, iš esmės tai tik aštrus prieskonis...
12" yra optimumas, 15" ekstremalu, o 18" tai jau virš visko10" kultūringam klausytojui
![]()



10" kultūringam klausytojui
Reply With Quote
Bookmarks