Tada reiktų konkretizuoti, legendos turi būti nemodifikuotos. vaizdas bus liūdnas, nedaug liks.
Nenuostabu, jeigu turi modelį kuris dar buvo kurtas Sounstream Technologies. Dabar Epsilon Electronics Inc valdo Soundstream, Power Acoustik, Precision Power, Farenheit, Epsilon-Pro, Kole Audio ir gal dabar dar ką nors. Iš esmės tai pagrindinai China OEM pardavėjas. Sutinku, tarp Kinijos produkcijos yra daug perliukų, bet....
Gėda prisipažinti, bet neradau tam progosBėda tame, kad neturiu automobilinio grotuvo, verto šio stiprintuvo. Iš senienų likus tik Alpine 7915. Gal reiks nors namie pasijungti kada... Bet kažkodėl kokia 70% esu įsitikinęs, su juo galima padaryti gerą sistemą visai nemodifikuojant. Su Alpine reikia mokėti dirbti, ir susitaikyti su tam tikrais niuansais (arba prie jų prisitaikyti), šio gamintojo visos pozicijos vertos savų pinigų.
Dėl skonio sunku ginčytis. Tačiau bendrais bruožais, sistemos atkuriamas garsas privalo būti bent panašus į garsą, kuris sklinda koncertų salėje. Jeigu klausome akustinės muzikos, ten niekas necipsi ir nekala, tačiau ir nekyla noras eiti iš ausų vatą išsilupti (žinoma ten jos nėra)
Vėl gi, čia buvo išsakytos kelios nuomonės be jokio atskaitos taško. Kadangi esu skaitęs pasisakiusių labai daug prieštaringų vertinimų pvz kad ir apie CDA-7990R, tai kaip ir sukelia šypsenąMan asmeniškai CDA-7990R buvo per didelis galvos skausmas automobilyje, nes kiekvieną rytą su nerimu pirmiausiai žiūri į mašinos langus, ar jie visi vietoje. Lygiai tas pats ir po kiekvieno palikimo bet kur. Kita bėda ta, kad jau senai nebematau prasmės automobilyje naudoti CD. Tuo tarpu čia vos ne visi pasisakiusieji geriau vertino visokius 45, denonus, eclipse , p99, beckerius ir daug kitų
Taigi kolegos, laikas gal būtų įjungti kažkokį tai racionalų objektyvumą?
Apie ką toliau diskutuoti? Realijos yra tokios:
1. Grotuvų CD formatas jau kaip ir nebeįdomus, reiškia logiška bandyti ieškoti optimalaus šiuolaikinio USB/HDD/Bluetooth ir tt. palaikančio grotuvo, lyginant jį su daugumai prieinamu etalonu, nebūtinai pačio aukščiausio lygmens, svarbu kad dauguma jį turėtų. Tai galėtų būti sakykim senosios Alpine 790*, 791* ar kažkas panašaus.
2. Stiprintuvai - velnias, čia daug sudėtingiau. Nuo ~1990 masiškai pradėti naudoti operaciniai, reiškia labai gilus grįžtamas ryšys, gero nedaug. Kažkuris VRX tik deklaravo ne daugiau ~20dB ir grojo tikrai puikiai. Iš tų kuriuos esu panaudojęs vykusiai, tai tik U-Dimesion Forte, Poweramper hibridiniai nemodifikuoti grojo tiek, kiek jau sakyčiau daug maž pakanka. Dabar vos ne visi D klasės. Net nežinau nuo ko atsispirti. Reikia lyginti realiam laike, tų kurie buvo papuolę grojantys net ir nebepamenu tikslių modelių, prekinis ženklas nieko negarantuoja.
3. Akustika - klausimas dar sunkesnis ir dar labiau priklauso nuo skonio bei įpročių. vieniems reikia kad ciksėtų ir bumbpsėtų + vidurio reguliatoriaus (kad galėtų išpjauti visiškai). Būtent į šią kategoriją ir orientuojasi automobilinės akustikos gamintojai, deja... Kiti jau pažengę, bet dauguma vis tik nori padailintų aukštų dažnių ir papiktinto priešbosio bei labai pikto subo. Dar kiti yra su labai keistu polinkiu klausytis kaip iš už po storos užuolaidos, gal užkulisiuose dažnai būdavo?Atskira kategorija yra ta, kuriai pofik skambėjimas, svarbu kad iš toli lauke girdėtūsi...
Žodžiu skonių daug. Man užtenka gero plačiajuosčio.
4. Laidai akustiniai - čia labai paprastas lyginimas, imi Lietkabelio monolitą ir norimą palyginti laidą. Jeigu turimas skamba panašiai kaip monolitas, tai viskas ok.
5. Lineikos - irgi gana nesunku. Pas visus bus užsilikę kokių DLS, Zealum (trauktos tamsiai mėlyna medžiaga) ar kažko iš visiems žinomų. Sulygini ir gauni rezultatą. Manau ši pozicija taip pat tuoj bus neaktuali, optika išstums.
6. Kondikai - palyginai su Brax ir viskas aišku.
7. Jungtys, svarbu geras kontaktas. Abejoju ar automobilyje verta smarkiai gilintis.
Kas dar liko?
Bet kuriuo atveju reikia kartas nuo karto susimesti į krūvą ir subjektyviai objektyviai palyginti, geriausiai tomis pačiomis salygomis. Lyginimas skirtinguose automobiliuose, skirtingų žmonių darytuose ir su skirtingais kitais elementais yra visiškai niekinis, nes rezultatas bus nesuprantamas. Manau surinkus visus instaliatorius į krūvą, davus tokį patį auto, tokius pačius sistemos elementus, rezultatai bus gana skirtingi...
Apskritai vis tik dar svarbu susidėlioti ko iš sistemos reikalauji. Sistema turi būti su tinkamai parinktais elementais, o tai kai čia anksčiau vertindavo su Brax stiprintuvais akustiką ir galvas, verkti norėjosi. Arba su Becker ir nakamichi 45 visus likusius komponentus. Gerai kai laikas sudėlioja viską į savo vietas
Svarbiausia yra geranoriškumas visame kame. Pati sistema neturi varginti, muzika turi teikti malonumą, o ne kelti įtampą. Klausome ne aukštus, vidurius, žemus, o bendrą muzikinį paveikslą ir šis paveikslas turi likti pastebimas ir prie nedidelio garso.
Pasilazdavoti - žinoma būtina, kaip be šito![]()
Bookmarks