Visi analoginiai audio signalai „vaikšto“ dviem laidais. Koaksialo atveju, antras laidas gali būti šarvas, bet gali taip pat būti vienas suktos poros ar net paprastos poros laidas. Esant balansiniam sujungimui, naudojamas dvigyslis laidas, plius bendras laidas, kurį gali atstoti šarvas. Balansinis sujungimas, tai iš esmės signalo išskaidymas liaudiškai kalbant į du signalus kurie sujungimo linija keliauja priešinga faze. Dėl to viskas, kas atsiranda linijoje kompensuojasi susumavus imtuve, mūsų atveju stiprintuve. Gi naudingas signalas linijoje pakinta (!!!! vis gi pakinta!!!!! o mus domina tik nepakitęs [arba galimai minimaliai pakitęs] signalas!!!!) vienodai, o triukšmai atsiradę dviejose linijose turi priešingą fazę ir jie po konvertavimo paprasčiausiai susinaikina.
Balansinis išėjimas nėra aukštos kokybės požymis, tokias pasakas skleidžia tik lochai prekybininkai ne mažesniems lochams pirkėjams. Balansinis išėjimas geras tik tuo, kad galima dideliais atstumais gana paprastais laidais perduoti signalą. Dideli atstumai, tai dešimtys, o kartais ir šimtai metrų. Toliau su balansiniu išėjimu yra krūva problemų, kurių sprendimas geras tik vienas, tai tarpkaskadinis transformatorius sveriantis ne vieną kilogramą su kitomis iš to išplaukiančiomis problemomis, plius kitas įėjimo transformatorius, kuris vėl gi konvertuoja signalą atgal. Pagrindinė naudojimo paskirtis - profesionali aparatūra, kur signalas nuo šaltinio iki mikšerio - stiprintuvo keliauja šimtus metrų. Buitinėje/auto garso technikoje kur atstumas keli metrai paprasčiausiai kvaila naudoti simetrines linijas. Automobilyje transformatoriai nenaudotini, lieka tik alternatyvūs sprendimai. Bet taip jau yra, kad netinkamų sprendimų panaudojimas marketingistų paverčiamas privalumu... Norvegams reikia pasiūlyti braškes su tanku ravėti, būtų greita ir paprasta. Rusai galėtų padėti
BMW naudojamas signalo perdavimas yra teisingas ir savo vietoje, bet tai neturi nieko bendro su garso kokybe. Tai tik triukšmų nebuvimo užtikrinimas primityviomis priemonėmis. Taigi BMW ir akcentuoja triukšmų nebuvimą. Automobilio gamintojo nauda akivaizdi - nereikia jokių brangių laidų bei netechnologiškų rca sujungimų, užtenka suktos poros, trečią laidą atstoja masė.... Pigu skanu ir greitai, toliau viskas atiduodama į marketingo rankas...
Bookmarks