Joda, jaunystėj turėjau laimę dirbti energetikos srity, ir mano darbas buvo vienaip ar kitaip susijęs su pastočių auštos įtampos transformatoriais, bei apkrovos reguliatoriais (komutatoriais). Dirbau ne tik popierius vartydamas, bet kartu atlikdamas matavimus, bei šių įrenginių eksplotacinius remontus. Žiūrint iš mano žinių ir praktikos bagažo, ~220 V ir ~50 Hz maitinimo šaltis yra tokia blogybė, kad didesnės nesugalvosi. Iš mašinos borto įtampos pagaminti kokybišką energijos šaltinį yra žymiai paprasčiau, nei iš 220. Dėl šios priežasties, automobilinių įrenginių maitinimui skiriama žymiai mažiau dėmesio.Joda link=topic=2646.msg49769#msg49769 date=1166931461 rašė čia:
Kalbi kaip uošvienė :P Ar keitiklis nuodas, ar ne nuodas priklauso nuo projektuotojo. Jeigu sieki kokybės, niekas nedraudžia naudoti keitiklį ne 50-100 kHz o 400 Hz, kas visą laiką buvo naudojama karo pramonėj, bei super tikslių mobilių prietaisų gamyboj. Pliusas tokio sprendimo dar tas, kad tikrai rasi kenetronų kurie dar dirba su tokiu dažniu. Viskas priklauso nuo keliamos užduoties ir finansų.Joda link=topic=2646.msg49769#msg49769 date=1166931461 rašė čia:
Vėlgi, kiek žmonių, tiek nuomonių. Mano manymu kaip tik labai suderinami. Pats apačioj parašei, kad groja kitaip. Būtent iš sintezės dviejų kitaip, gali gauti taip, kaip nori. Labai geras pavyzdys japonai šiuo atveju. Jie paprasčiausiai modeliuoja harmonikų santykius signale pagal savo nuotaiką. Ir beje, tai sėkmingai daro su rusiškomis 6C33S ir be abejo OTLJoda link=topic=2646.msg49769#msg49769 date=1166931461 rašė čia:
Dėl CD, taip, labai brangu kad jis pradėtų groti. Bet tai įmanoma.
Galima techniškai tiksliau apie šią lygiagrečią technologiją. Man kaip susenusiam radistui tai nesuprantamaJoda link=topic=2646.msg49769#msg49769 date=1166931461 rašė čia:
ops:
Man atrodo, kiekvienas radioelektroniką studijavęs studentas žino, kad maitinimo šaltinis yra nuosekliai sujungtas su bet kurio stiprintuvo įeinančiu/išeinančiu signalu. Tranzistorinė/mikroscheminė schemotechnika nekelia reikalavimų maitinimo šaltiniui tokių, kaip kad kelia lempos. Tačiau kaip visada, lazda turi du galusJoda link=topic=2646.msg49769#msg49769 date=1166931461 rašė čia:
Nuodų yra pas kiekvieną individą pasamonėj.... Vėl gi matau, nelabai žinai automobilio generatoriaus veikimo principo, jeigu leidai sau parašyti tokią frazę. Generatorius yra tik valdomas trifazis kintamos srovės šaltinis. Palyginus su ~220V pastotės apkrovos reguliatoriumi, automobilinio valdymas yra juvelyrinisJoda link=topic=2646.msg49769#msg49769 date=1166931461 rašė čia:
Jeigu tau pagrindinis automobilio generatorius yra problema, galim pastatyti specialų atskirą, kuris bus varomas iš akumuliatoriaus ir gamins tavo mylimą 50 Hz. Sprendimas techniškai kvai_las, bet garantuoju 100%, kad tokio švarumo ~220V 50 Hz gauti namuose, tau būtų daug brangiau, nei automobilyje
Iš tikrųjų, tai 50 Hz yra blogybių blogybė, tik per pastarąjį šimtmetį su tuo susitaikyta ir priemonės žinomos kiekvienam. Tuo tarpu keitikliniai maitinimo blokai projektuojami gana atmestinai.....
Bookmarks