Visi auto daug maž vienodi. Kuo daugiau bitumo - tuo geriau. Visokių porolonų pradedantiesiems kaišioti į tas vietas kur garsiakalbiai nepatartina.
pas mane astra 1992,ten orginalus garsiakalbiai ilieti i toki plastmasini korpusa,tai kiek supratau beskaitydamas man reikės darytis ziedus is fanieros kadangi as noriu dėtis 16-tukus?kokio storio faniera pasirinkti?taip pat norėčiau sužinoti del konkrecios garso,vibro izoliacijos.kokias medziagas reikėtų pasirinkti.zinau kad apie tai buvo kalbeta,tačiau norėčiau sužinoti ka konkreciai patartumet siam auto.ir kaip viska daryti.is pradziu bitumas,o ant jo tas pustos gumos paralonas?ar dar kažkaip?ka dėti po apsifkem ar galiu vietoj to celofano iklijuoti ta medziaga kur po laminuotom grindim deda?žodžiu reikia rimtos pagalbos tai bus pirmas mano bandymas tai nesinori iskarto pridaryti daug nesamoniu
Visi auto daug maž vienodi. Kuo daugiau bitumo - tuo geriau. Visokių porolonų pradedantiesiems kaišioti į tas vietas kur garsiakalbiai nepatartina.
SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos
visi klausimai del opeliu -muzotonui
projektas procese:
"JVC" KW-AVX820 (USB WAV) - toslink - "Helix" DSP.3 - "Media Control v4" by MultiMAKE,
"Soundstream" P204e (tweak)- "Focal" TN?, "Tectonic" BMR 3",
"Soundstream" P202e (tweak) 2 vnt.- "JBL" T595 Limited Edition (perdaryti į midbosus),
"Soundstream" P204e (tweak)- "JVC" HSA1699-02A, "SinusLive" BassPumpII
"Optima" YellowTop 75Ah, "Oehlbach" 1F, "HELIX" CAP 33, Laidai "Rega" FSC Quattro, linijiniai - savadarbiai pasidabruoti vintažiniai...
Old School Car Audio
Bookmarks