Amzina skaudi tema.
Anyway, populiaresnis pirmas variantas. Kas trukdo naujiem daiktam "ispopuliareti"?
1.Mazai skelbiama apie akcijas/nupiginimus. Pvz., kad "Alte" clarion praeitu metu galvu ispardavimas suzinojau, tik kai kazkas linka i o.audio imete. Manau kad ir kitos caraudio firmos galetu analogiskai nupiginti senesnius modelius + reklama.
2.Daugiau teisesaugos instituciju iniciatyvos smaugiant perekupus. Pilni skelbimai "perku snukius", "magai gerom kainom" etc.
Toks retorinis pamastymas, bet galbut paciu autoaudio firmu vadovai galetu pakrutinti sita reikala?..
3.Pas perekupus didesnis pasirinkimas firmu/modeliu. Pvz. uzejes i Audioprojektus as matau Alpine, Alte - Clarion ir pan. T.p. pirkejas, ieskodamas naujos legalios galvos, turi maza galimybe vietoj palyginti skirtingu firmu gaminius.

Tai tiek teorijos, bet... pas mane magas irgi greiciausiai vogtas.