Apie subbosą aš ir nekalbu nes Focaliukai į 0 išeina ant 50hz.Na kabina 40-30hz subboso bet ten slėgio mažoka.Antras dalykas ir Artūras ,ir tu kalbate apie stereotipinę valinančią automobilio audiosistemą.Paklausyk namie ar toks tas bosas kaip mašinoje.Antras dalykas pažiūrėk į originalias audiosistemas,ten subai labai dažnai gaminami naudojant 13cm 12cm garsiakalbius.Tvirtai įsitikinęs kad Audi BMW ir kitų automobilių inžinieriai yra gudresni už mus kas ir girdisi paklausius tuos automobilius.Pvz naujam VOLVO džipe gyvenime, nei vienas instaliatorius nekiš nagų prie sistemos, nes ten ir taip neblogas vidutinis lygis.
Žemas bosas turi daug energijos, bet be kitų kokybiškų dažnių jis yra niekas. Puikiai žinome ,kad kažkokiame tembre dalyvauja gana platus dažnių diapozonas.
Didelis būgnas su 5W grojo labai neblogai(ir nereikia to EMMA disko yra geresnių įrašų)tik be abejo trūksta "masės" nes praktiškai nėra subboso.
Noriu pasakyti, kad Mažo diametro subai turi savų privalumų ir priimtinas jų naudojimas automobilyje. Automobilio audiosistema aplamai yra krūva kompromisų.Viskas priklauso nuo prioritetų ir mastysenos.
Bookmarks