Citata Artūras-M link=topic=3154.msg31985#msg31985 date=1136893880 rašė čia:
Ir dar kaip įmanoma. Yra jau išbandyta n+k kartų. Žinoma jeigu kalbam apie automobilius žemiau MB banginių, 7 BMW ir tt. Tai izoliacija turi būti atitinkama. Plius stiklų sandarumas. Gerai paruoštoj mašinoj turi važiuodamas 160-180 km/h greičiu susikalbėti laisvai, praktiškai nedėdamas pastangų. Pagrindinis triukšmas - tai oro srauto sukeliamas specifinis šnypštimas. Važiuojant mieste, praktiškai turi nesigirdėti jokio triukšmo iš lauko. Štai va čia mes galim tada kalbėti apie audiofilinius reikalus. O klausymasis stovint, tai tik pradinė stadija. Važiuojant pvz durelėse keičiasi oro slėgis, sustandėja mašinos korpusas nuo iš lauko spaudžiančio oro srauto, automatiškai pradeda kitaip groti priešbosiai. Pvz pas mane važiuojant yra visai kitas skambėjimas....
Turėjau mintyje mažus ir vidutinės klasės automobilius nes jų daugiausia.Su limužinais viskas aišku.Focal subiukai negroja subboso bet groja visą boso diapozoną labai kokybiškai tiksliai ir yra galimybė tai padaryti priekyje.Esu pripratęs prie priekinio boso ir dar negirdėjau nei vieno automobilio su subu kuriame viskas būtų taip priekyje.Antras dalykas nei vienas didelis subas nesugroja greitų gaidų taip tiksliai ir artikuliuotai.Norint geresnio efektyvumo apatiniame jų grojimo diapozone galima kišti į faziką bet didėja tūris ir sunkiau suderinti.Atsiranda daugiau problemų.