Scena turi buti kad daininka girdetum per viduri automobilio ir maždaug ties vaytuvais link priekio. Del dinamiku montavimo tai labai konkrecios taisykles kaip ir nera. Visi dinamikai yra skirtingi ir skirtingai groja skirtinguose automobiluose. Geriausias rezultatas būtų jei pavyktu visus dinamikus sumontuoti taip kad jie būtų kaip galima toliau ir vienodu atstumu nutole nuo vairuotojo, tačiau tai igyvendyti automobilyje beveik neimanoma. Jei rinktis kaip atskaitos taska tai reiktų stengtis dinamukus auksciausiai grojancius ir esancius arciausiai vairuotojo montuoti kaip galima toliau nuo jo. Aukstus ir vidurius atkurianti dinamika montuoti kaip galima arciau viena kito. Del kampu tai aukstadaznius bandyti sukti link klausytojo nors galiniam rezultate gali jie buti nusukti link stiklo. šiaip dinamikus laikinai sumontavus pagal pradini atskaitos taska bandymo keliu keiciant ju kampus netgi ir vieta, pagal klausa atsireguliuoji artimiausia, pagal pirmoje eiluteje parašyta scenos varijanta. Priesbosio arba zemu dažnių dinamiko montavimas dar labiau komplikuotas nes jie yra gan dideliu gabaritu ir negana to dar reikalauja akustinio apiforminimo (dėžes) ko pasekoje jiems reikia nemazai vietos. Pastaruju dinamiku montavimo vietos ir pasukimo kampai nera tokie jautrus scenos atžvilgiu kaip aukstesniu dažnių dinamiku. Scenos plotis ir gylis dar gali keistis naudojant kokybiskesnius stiprintuvus, cd grotuvus, krosoverius bei keiciant krosoveriu dažnių pjovimo vietas.
Bookmarks