Na ir kai sukam balancia tarkim y kaire puse mes siaurinam scenos kairiaja puse t.y. wertikali plokstuma einanti per centra isilgai masinai, slenkasi y kaire puse taip "spausdama" ten esancius atlikejus ir retindama desne puse. Ir kaip pawyzdy galim paimti, kad orkestro atlikejai jau nebebuna tose wietose kaip buwo yrasinejant kuriny realybeje.
Na ta prasme as noriu tawo patwirtinimo arba paneigimo, kad neina padarti taip, jog scena persikeltu y kaire ir taip wairuotojas atsidurtu pries jos centra. Ir mums wisuomet tenka klausant muzika masinoje sedeti kaskurioje puseje pries scena.
Matai man kaskaip susiformawes toks nuostatas, kad ideali scena tai ta kai tu esi pries scenos centra, o ne y sona nuo jos. Aisku dar prie wiso idealumo tri buti ir jos taisyklinga geometrine forma. Ir wisi profai visada suformuoja scenos centra pries vairuotoja, bet kaip matai klystu. Reikai ziureti ja pagal masinos geometrija, o ne klausytoja.