Tai va issiaiskinau kodel klausant realu muzikini irasa gavau labai siaura scena ir labai daug atspalviu: noredamas maksimaliai atrist garsa nuo midbass, perlenkiau su filtru eile (tas pats ir su viduriuku) ir netekau dalies tos signalo informacijos kuria pavadinciau muzikine . Buvo likus tik informacija apie garso saltini (jo vieta scenoje ir jo sufokusavimas). Kaip ir su viduriuko filtru is apacios : nenoredamas jo per arti prileist prie rezonanso ir dar apkraut zemais dazniais per stipriai apkapojau jam signala. Dabar perreguliavus situacija pasitaise: muzika pasidare siltesne,dingo tas saltumas ir iraso pojutis ,instumentai pasidare ne tokie suspausti i atskirus taskus ,klausant styginius atsirado naturalus instrumento korpuso grojimas,kuris uzpylde tuos tarpus kurie buvo nuo ankstesnio instrumentu suspaudimo(grodavo is tam tikro tasko nebuvo jokios informacijos ka veikia instrumento korpusas stygom grojant pvz. zemus daznius ,girdedavos tik stygu grojimas). Su scenos gyliu irgi issiaiskinau: perreguliavus mid bass filtrus aisku vel pazaidziau su subo faze:kiaip pvz paimsiu 15 Emma track, pradejus grot musamiesiem aiskiai girdisi kad jie giliau scenoje (del gylio nesigincisiu) ,o prasidejus bosines gitaros partijai aisku kad ji artciau uz musamuosius.Taigi atradau ,kad Z asis mano scenoje gali but ir gilesne nei buvo (tas Z, gal ne toks kad nepasivytum 5 pavara ,bet tikrai geresnis nei buvo sureguliavus varzybom) .Kiti mano turimi akustiniai (ir ne tik)irasai ,kurios naudoju reguliuojant aparatura irgi uzgrojo gyviau.Nebera tokio didelio garso pasikeitimo ijungus ir isjungus laiko korekcija . Isjungus laikines korekcijas garsas pakinta labai ne daug ,sufokusavimas nepakinta, tik instrumentai pabega is savo vietu ir susispaudzia kas kur,taigi kol kas korekcija liks ijungta ,nes mano nuomone garso tiek kiek anksciau negadina ,o instrumentu issidestyma pataiso ..."Artūras-M" rašė čia:




Reply With Quote
Bookmarks