Sveiki,
noriu i 96m peugeot 406 isideti alpine 9835 vietoj originalios magnetolos. plastmase jau turiu, kabeliu perejimus is alpine i euro irgi. Bedos prasideda norint magnetola ikisti gilyn. Kaip zinia, 9835 dar eina kartu su itampos konverteriu, kuris uzima papildoma vieta, o peugeot 406 jos per daug ir nera. Dar viena problema - noras magnetola issiimineti esant reikalui, nenoriu jos padovanoti. Slepimas - ne iseitis, nes ne vienam pazystamui ir is sedynes ir is bardacioko ir is kitur islupo. Taigi kas kart reiktu atjungineti kruva laidu (einanciu ir tiesiai is magnetolos i koloneles ir is magnetolos i stiprintuvus, taigi tikrai ne 2), zaisti su konverteriu ir t.t. Gal kas susiduret su tokiom problemom ir radot koki sprendima, kuris palengvintu gyvenima? Aisku galima likti su originalia magnetola, bet jai toli grazu iki esancios sistemos isgrojimo. Galima ir kitos magnetolos ieskot, kuri issiimtu su stalcium, bet to irgi nenoriu, patiko man 9835 galimybes, o ir ekranas grazus
Taigi, laukiu atsiliepimu
Didele problema...
Pirmiausia - keitiklis.... - Alpine turi privaluma (o siuo atveju - trukuma) - paspaudus bet kuri mygtuka - isijungia.. o keitiklis kibirksciavimo nemegsta..
RCA praranda gera kokybe...
Nezinau.. kokia kaina turetu buti.. bet manau kad apie 200-300 lt kainuos sis darbas
Na galima ideti su stalcium magnetola ir tik po to uzdeti prieki, tada del kibirksciavimo problemos neliks. Kur Kaune galeciau tiketis meistro, ikandancio tokius darbus ir nepasiruosusio paskutines kelnes numaut?
Bookmarks