Problemos dvi kankina :? , tia noriu pasiteiraut, gal yra neskausmingų
sprendimų. Yra alpina CDA-9831R. Užvedimo metu ji atsijungia velniop.
Nežinau ar tai dizainas, ar ne, tačiau anksčiau stovėjęs skyliamkimšys
kasetnykas Philipsas taip nesielgė :roll: . Tech pase parašyta, jog mago darbinis įtampos diapazonas 11-16V, 14,4V - įprastas. Užvedimo metu, nelygu akumo įkrova, įtampa krenta iki 11,5-10,5V (čia bet kur sistemoje, tas pats ir ant mago maistinės vietos).
Gal įmanoma kokį talpų konderį pastatyt prie pat mago (20 cm max -
vietos užtenka). Gal tai praspręstų problemą? Ar čia užsimerkt ir gibloje
delo?
Dėl mago atminties. Paskaičiau ankstesnius straipsnius, bet gatavo sprendimo nėr.
Na šitas modelis šviežias ir provaideris dar neturi schemos, kaip
užmaitinti tiesiogiai procą, taigi magas laiko tik stotis. O visi kiti
malonumai - ekvalaizeris, laiko korekcijos, paskutinė grota stotis arba CD
vieta, galiausiai apšvietimas - out dingsta po 10 sek. jei ištraukiamas
magas. Knebinėt mago smegenis nėra nei noro, nei kvalifikacijos, nei
garantijos prarast. :x
Šiaip magas ryja 60 mA budėjimo režime, daugokai :roll: (nes matyt budi ne tik "atmintis", bet ir procas, panelės kontroleris, etc). Todėl galvoju tokį laikiną sprendimą - jei prisabačyt gale nedidelės talpos 12V akumą (na gal 3x4,8V elementai), kurio pilnai užtektų magą ištraukt iš stalčiaus, idėt į bagažinę ir ten prijungti prie maitinimo jungties, duodančios tuos pačius 12V.
Čia toks laikinas sprendimas, pakol bus atkasta nauja schema. Ar
teisingas workaround'as? Užvedimo/važiavimo metu tie akumai nenusprogs nuo 14,4V, krausis teisingai, ar reikia kokios spec. schemos dar?
Bookmarks