Sveiki,
Problemos dvi kankina :? , tia noriu pasiteiraut, gal yra neskausmingų
sprendimų. Yra alpina CDA-9831R. Užvedimo metu ji atsijungia velniop.
Nežinau ar tai dizainas, ar ne, tačiau anksčiau stovėjęs skyliamkimšys
kasetnykas Philipsas taip nesielgė :roll: . Tech pase parašyta, jog mago darbinis įtampos diapazonas 11-16V, 14,4V - įprastas. Užvedimo metu, nelygu akumo įkrova, įtampa krenta iki 11,5-10,5V (čia bet kur sistemoje, tas pats ir ant mago maistinės vietos).
Gal įmanoma kokį talpų konderį pastatyt prie pat mago (20 cm max -
vietos užtenka). Gal tai praspręstų problemą? Ar čia užsimerkt ir gibloje
delo?![]()
Dėl mago atminties. Paskaičiau ankstesnius straipsnius, bet gatavo sprendimo nėr.
Na šitas modelis šviežias ir provaideris dar neturi schemos, kaip
užmaitinti tiesiogiai procą, taigi magas laiko tik stotis. O visi kiti
malonumai - ekvalaizeris, laiko korekcijos, paskutinė grota stotis arba CD
vieta, galiausiai apšvietimas - out dingsta po 10 sek. jei ištraukiamas
magas. Knebinėt mago smegenis nėra nei noro, nei kvalifikacijos, nei
garantijos prarast. :x
Šiaip magas ryja 60 mA budėjimo režime, daugokai :roll: (nes matyt budi ne tik "atmintis", bet ir procas, panelės kontroleris, etc). Todėl galvoju tokį laikiną sprendimą - jei prisabačyt gale nedidelės talpos 12V akumą (na gal 3x4,8V elementai), kurio pilnai užtektų magą ištraukt iš stalčiaus, idėt į bagažinę ir ten prijungti prie maitinimo jungties, duodančios tuos pačius 12V.
Čia toks laikinas sprendimas, pakol bus atkasta nauja schema. Ar
teisingas workaround'as? Užvedimo/važiavimo metu tie akumai nenusprogs nuo 14,4V, krausis teisingai, ar reikia kokios spec. schemos dar?
Bookmarks