Purškimui naudojamos medžiagos yra labai brangios ir reikalauja brangesnės irangos. todėl yra nepopuliarios. Kita kad ju savybės nelabai tinkamos garso izoliacijai.
Kaip ir buvo minėta ankščiau detalės yra klijuojamos garsa sugeriančiomis medžiagomis. Pvz Ant durų skardos klijojam bitumo lapą užklijavus ant skardos yra gaunamas buterbrodas, kurio savybės paliginus su prieš tai buvusiomis pakinta tuom, kad to ploto vieneto svoris padidėja mažiausiai 2-3 kartus, bei kažkiek padidėja standumas, bei 2-3 kartus storis. Dėl žymaus svorio padydėjimo labai sumažėje detalės rezonansinis dažnis, o del padidėjusio standumo padydėja pasipriešinimas rezonansui, dėl storio triukšmo prasiskvebimas. Galutinis rezultatas labai sumažėja triukšmas sumažėja detalės detalės vibracija dėl aplinkos poveikio.
Kai yra danga purškiama tai viskas yra panasiai tik svoris didėja labai nedaug del ko ir kiti parametrai nepagėrėja.
Purskiamus kurie sudžuvus buna minksti tikslinga naudoti tik tiems paviršiams apdirbti kurie yra standus, Pvz subo dėžės vidus ar panašiai.
Pagrindiniai automobilio garso izoliacijos privalumai:
Sumažejęs triukšmas,
Padidėjęs komfortas,
Padidėjęs atsparumas mechaniniam poveikiui.( Nuo krušos ir panašaus Jei klijuotas stogas bagažinė)
Trukumai:
Didelės išlaidos,
Svorio padidėjimas, (kuro sanaudos, virių ilgaamžiškumas),
Galimas nepageidaujamu garsų išryškėjimas.
Apsisprendima palieku jums, bet važiuoti vistiek maloniau.
Mirka.
Bookmarks