bet kokiu atveju galios rezervas yra gerai ir tai taisyklė o ne išimtis. Tiesiog puodas ant galvos duotas tam, kad truputi galvotumėm ką daromNesuk rankenos iki galo ir bus viskas puiku
![]()
bet kokiu atveju galios rezervas yra gerai ir tai taisyklė o ne išimtis. Tiesiog puodas ant galvos duotas tam, kad truputi galvotumėm ką daromNesuk rankenos iki galo ir bus viskas puiku
![]()
IMHO, su silpnesniu stiprintuvu, daug lengviau sudeginti garsiakalbį![]()
aš prie to pačio dar paklausiu irgi, visgi kirba mintis pas save įsidėti bosiuką, nes visgi tos energijos pritrūksta, kišt dėžių į bagažines nebenoriu, mintis į galinę palangę iš išorės kažką, išvis mažiukus po sėdynėm ar kokį aštuntuką bandyt visgi kur nors sulipdyt lb mažoj dėžutėj bagažinės viršuj, dar vieta vietoj zapaskės liko laisva, bet manau tai įtakos kokybę, nes sedanas, klausiu tų, kurie girdėjo mano sistemą meet'e ar bent įsivaizduoja kažkokius sprendimo variantus, kaip papildyti sistemą taupant vietą, mintis SWE aštuntukas bandpass'e su faziku į saloną, bet kokio jis dydžio gaunas (čia artūrui manau klausimas)
projektas procese:
"JVC" KW-AVX820 (USB WAV) - toslink - "Helix" DSP.3 - "Media Control v4" by MultiMAKE,
"Soundstream" P204e (tweak)- "Focal" TN?, "Tectonic" BMR 3",
"Soundstream" P202e (tweak) 2 vnt.- "JBL" T595 Limited Edition (perdaryti į midbosus),
"Soundstream" P204e (tweak)- "JVC" HSA1699-02A, "SinusLive" BassPumpII
"Optima" YellowTop 75Ah, "Oehlbach" 1F, "HELIX" CAP 33, Laidai "Rega" FSC Quattro, linijiniai - savadarbiai pasidabruoti vintažiniai...
Old School Car Audio
Bookmarks