Kai dingsta automobiliai ar aparatūra dažniausiai būna ne meistrai kurie montavo apsaugą (atskira tema kai signalizacijos montojamos konvejeriu ),o klientai ,nes nemokėjo saugot automobilio. Standartinė situacija: kiek klientų atiduodami automobilį tretiems asmenyms (nevardinsiu kad kas neužsiputotų) įjungia "Valet" rėžimą signalizacijai ar imobilaizeriui??? Manau iš 10 kokie 2. Kiek klientų pasiėmę automobilį patikrina ar kapoto atidarymas (ar visų durų) ,bagažinės sukelia aliarmą ???Po to kartais pasitaiko kad vienos kurios nors durys atsidaro tyliai (arba kapotas) toliau veiksmai manau aiškūs. Šiais laikais su blokavimų apėjimu niekas daug nežaidžia,paprasčiausiai nutyldžius sireną tenpia automobilį .Jei visdėlto apsauga buvo įveikta kitaip - informacijos nutekėjimas (arba buvo laiko ramiai kur nors apžiūrėt automobilį ir jo apsaugos priemones). Vagių naudojamos technologijos ir profesionalumas tik sutrumpina laiką. Apskritai atsitiktinės automobilių (ir aparatūros) vagystės galimos tik kai signalizacija įrengta "standartiniu" būdu.
Bookmarks