Šiaip laikoma, kad vidurys yra 10 arba 13 cm. Vienas turi vienus pliusus kitas kitus. Danai, kai su Alpine išdirbinėjo SPX-F17T kažkodėl sugalvojo vidurį paimti 13 cm. Nors tai yra visiškai nelogiška automobilyje, dėl labai komplikuoto montavimo. Tačiau teisingai sumontuotas toks vidurys turi puikius parametrus, automobilyje tikrai efektyvus, plius leidžia daryti su juo ką nori. Praktiškai jis gali dirbti kaip normalus 13 cm priešbosis. Šiaip logiška yra namam 13 cm, mašinai 10 cm vidurys. Tai dabar realizuota SPX-107R komplekte su SPX-17MB. Dar galiu SPX aukštų naudai lyginant su DLS, Morel ir praktiškai visais kitais automobiliniais, kad šio komplekto aukštadažnis neturi parazitinio Fero aušinimo skysčio. Tai garantuoja puikią mikrodinamiką, kuri yra prasta pas Morel, DLS ir praktiškai daugumą kitų. Taip kad papūskit į uodegą, su savo kitais prekiniais vardais :-D"Amigos" rašė čia:
Bookmarks