Is esmes sutinku su jumis bet yra ir kita medalio puse. Jei tu darba padarai tikrai gerai ir kokybiskai (ir parduodi taip pat kokybiska preke), vadinasi klientas bus patenkintas. O didziausia reklama ir yra musu klientai(mano srity-vieni, jusu-kiti). Ir siuo metu yra viena kliente atvaziavo jau trecia karta ir vis jei kazkas negerai(itariu su ja pacia, nederetu man taip kalbet, bet vardo neminiu;]). Padaryta pagal uzsakyma, bet po savaites ar keliu vel atvaro tipo pasikeist(tipo sako as dar ju nenesiojau. Tai naxrien tau jie isvis reikalingi jei spintoj kaba;]]). Zodziu nzn ko nori. Na cia su tokias klientais tada jau problema. Pasiust negali, nes vienas klientas padarys daugiau nuostoliu negu atsirades vienas papildomas konkurentas. Zodziu siais laikais jau klientas protingesnis ir nera taip kad viskuo tiki ka jam pasakai(kad ir gruzo ant konkurento pavarysi). Jis geriau paklausys savo draugo nei profesionalo patarimo. Nes jie puikiai supranta kad tu nori prastumpt preke o jis nori turet gera daikta."Mindaugas" rašė čia:
Bookmarks