Automobilyje tikrai reikalingi dideles talpos konderiai, nes teka didelės srovės, dėl žemos itampos 12v. Bet tie skaicčiavimai 1F ant 1kW nera labi geri, kadangi kaip minėjo Audrūnas, kad svarbu kaip greitai kondikas gali krautis ir išsikrauti. Jei ikiškai palyginsime du kondus vienas 0,5 F greitas, kitas F bet lėtas, tai darbo metu situacija bus tokia, kad kai naudosime pigu stiprą kurio keitiklio darbo daznis apie 40kHz tai konderia dirbs vienas labai gerai kitas normaliai, bet kai paimsime normalu stikra kurio keitiklio darbo dažnis jau 65 kHz tai vienas dirbs normalai o letas tik kag yra. Beto letas konderis turi tokia savybe, kad jis savo kruvi atiduoda lėčiau, bet ilgiau, sakykim 10 A srove 2 s, o greitas 20 A bet 1 s.
Moralas yra tas, kad geras kondas yra geriau, net jei jo talpa yra net ir 3, kaikuriais atvejais 4 kartus mažesne.
Mirka.
Bookmarks