gal kas galit papasakoti issamiai apie siuos du nustatymus, is teorines puses ir is praktines puses. Nes kiek manualu skaiciau tai sunku ten suprasti, butu gerai, kad kas paaiskintu visiems suprantama kalba.
gal kas galit papasakoti issamiai apie siuos du nustatymus, is teorines puses ir is praktines puses. Nes kiek manualu skaiciau tai sunku ten suprasti, butu gerai, kad kas paaiskintu visiems suprantama kalba.
Last edited by omsonass; 2009-02-06 at 10:52 AM.
geriausiai nenaudoti jokių f-jų... jei naudoji parametrinį - tai reikia žinot kurioj dažnuminės vietoj ekvalaizerio įsikišimas ir koregavimas juo yra reikalingas ...
laiko korekcikcija nustatoma manuale aprašytu būdu ir koregojama pagal praktinį visos sistemos scenos formavimą... nes net stiprintuvai ir tie įtakoja scenos formavimą ,taip kad pagal manualą sureguliavus scena ne visados tampa teisynga ... ir sąvoka ,kad laiko korekcija ištaiso sceną yra visiškai neteisinga ... procas tik patiesina sceną ... gana dažnai tai tik solistą pastato į centrą ...
Būti kovotoju - medžiokliu - tai ne vien tik spęsti aukai spąstus. Kovotojas - medžioklis sugauna auką ne todėl, kad spendžia spąstus ar žino aukos įpročius, bet todėl, kad pats neturi įpročių - čia jo pranašumas. Jis visai ne toks kaip žvėrys, kuriuos gaudo - apriboti sunkių įpročių ir numatomų suktybių. Jis yra laisvas, lankstus, nenuspėjamas. Pasijutęs svarbus,žmogus apsunksta, pasidaro vangus ir tuščias. Kad taptum kovotoju, turi būti lengvas ir lankstus
pas mane darbinio pasato sistemoj solistas be jokių procų per vidury ... reikia pažaist su garsiakalbių pasukimais ir prislopint artimesnio garsiakalbio lygį
Būti kovotoju - medžiokliu - tai ne vien tik spęsti aukai spąstus. Kovotojas - medžioklis sugauna auką ne todėl, kad spendžia spąstus ar žino aukos įpročius, bet todėl, kad pats neturi įpročių - čia jo pranašumas. Jis visai ne toks kaip žvėrys, kuriuos gaudo - apriboti sunkių įpročių ir numatomų suktybių. Jis yra laisvas, lankstus, nenuspėjamas. Pasijutęs svarbus,žmogus apsunksta, pasidaro vangus ir tuščias. Kad taptum kovotoju, turi būti lengvas ir lankstus
jei mašina turi atbulinį ar visų ratų blokiruotę ,tai juk nevažinėji atbulas ar sblokavęs ratus ... taigi nadoji tada kada reikia ... o kada naudot EQ ar laiko korekcijas tai neimanoma pasakyt teoriškai ,nes tik klasant sistemos gali pasakyt ar naudot tas f-jas ar ne ... čia tik įrankis reguliavimo
Būti kovotoju - medžiokliu - tai ne vien tik spęsti aukai spąstus. Kovotojas - medžioklis sugauna auką ne todėl, kad spendžia spąstus ar žino aukos įpročius, bet todėl, kad pats neturi įpročių - čia jo pranašumas. Jis visai ne toks kaip žvėrys, kuriuos gaudo - apriboti sunkių įpročių ir numatomų suktybių. Jis yra laisvas, lankstus, nenuspėjamas. Pasijutęs svarbus,žmogus apsunksta, pasidaro vangus ir tuščias. Kad taptum kovotoju, turi būti lengvas ir lankstus
Laiko korekcijos deka gali isliginti laika, kuris reikalingas, kad garsas is skirtingu stiprinimo kanalu pasiektu tavo ausis tuo pat metu. Ji buna reguluojama milisekundemis arma centimetrais. Bet visa tai reikia daryti su protu ir turint patirties. Tas pats liecia ir parametrika.
Susirask koki pazystama, kad tau parodytu kaip tai daryti arba bandyk pats ir simta, gal du simtus kartu klausyk ir lygink. Pajausi skirtuma, pajausi pagerejima, ar pablogejima?
Gero rezultato pasieksi tik eksperimentuodamas o reguliavimo budas aprasytas manuale.
Neveltui visi tokie nustatymai daznai buna skyriuje Pro arba Advanced![]()
Bookmarks