projektas procese:
"JVC" KW-AVX820 (USB WAV) - toslink - "Helix" DSP.3 - "Media Control v4" by MultiMAKE,
"Soundstream" P204e (tweak)- "Focal" TN?, "Tectonic" BMR 3",
"Soundstream" P202e (tweak) 2 vnt.- "JBL" T595 Limited Edition (perdaryti į midbosus),
"Soundstream" P204e (tweak)- "JVC" HSA1699-02A, "SinusLive" BassPumpII
"Optima" YellowTop 75Ah, "Oehlbach" 1F, "HELIX" CAP 33, Laidai "Rega" FSC Quattro, linijiniai - savadarbiai pasidabruoti vintažiniai...
Old School Car Audio
man geriausia butu 4 omai ,nes ruosiuosiu leisti nuo hifonics titan 4*110 pajunges nuo galiniu isejimu low pas kaip ir pradzioje minejau.
Yra ten galinese duryse originalus popieriniai placiajuosciai. Bandysiu juos uzjungti low pas idomumo deliai ir paklausyti. Nors manau kad jie ten nebent zemo garso fona skleis ir tiek.
tai va, uzjungiau as galinius gargalus kaip ir minejau, tai gavosi visiska pornucha low-pas, pilna daznius juosta tai dar dar , bet vistiek manes netenkina. Ir teko aukoti du stipro kanalus. Klausimas - ar imanoma kad pajungus prieki be by -ampingo garsas tapo gazkos drumzlinas ( anksciau buvo priekis uzjungtis nuo 4*110 by -amping ir mane tenkino )
Tik as logiskai mastydamas nesuprantu kodel turetu keistis skambesys nuo jungimo tipo nekalbant apie galios praradima
Jei skambesys nesikeistu, tai niekas cia su tais bi-ampingais nesiterliotu
Teisingai pastebejai- garsas tampa "drumzlinas".
Mindaugas 869980106
Bookmarks